morgan_kane Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 hvordan fungerer det med pay pal? er det en slags konto? kan man ha ubegrensa med peng der? Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 det er en slags konto ja og du kan vel ha tilnærmet ubegrenset med penger der(selvom jeg ikke anbefaler det). Paypal er en nettjeneste for overføring av penger. Du setter inn noen kroner($$) på din konto og overfører de til en mottakers paypal konto, eller omvendt Husk at hvis du har tenkt å sette inn mange penger så bør du tenke deg litt om. Paypal har ingen filial i norge(såvidt jeg kjenner til) og er derfor ikke dekket av den lovbestemte garantien for bankinskudd. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 ok, tenkte å sette in penger der vis eg vinn i poker. kan man handle med paypal i de fleste norske nettbutikker? Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg har ikke sett en eneste norsk nettbutikk som tar paypal, men den del utenlandske gjør det. Et eksempel er dealextreme.com, hvor de har masse billige gadgets. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 ok, tenkte å sette in penger der vis eg vinn i poker. kan man handle med paypal i de fleste norske nettbutikker? Hvis du begynner å vinne penger regelmessig så tror jeg du heller bør tenke på dette. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) ok, tenkte å sette in penger der vis eg vinn i poker. kan man handle med paypal i de fleste norske nettbutikker? Hvis du begynner å vinne penger regelmessig så tror jeg du heller bør tenke på dette. Fyren er fødd i 1991. Endret 29. februar 2008 av Lars! Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Jeg, i motsetning til deg, har ikke som vane å sjekke profilene til alle jeg diskuterer med ;-) Endret 29. februar 2008 av Tallyho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå