Gå til innhold

Tilbud på Zepto Znote 3415W


Mixy

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er klar over at det ikke er lov med reklamering i forumet, men jeg håper det er greit om jeg deler dette tilbudet :)

 

http://zepto.no/Shop/Notebook.aspx?notebookid=674

 

Jeg mener i alle fall at det er et sykt bra tilbud (gjelder kun i denne helgen). Har selv tenkt å legge inn en bestilling nå. Eneste jeg skulle ønske meg var litt bedre oppløsning på skjermen :( Men prosessor, RAM, harddisk og skjermkort taler for seg selv her.

 

Hva syns dere om dette tilbudet i forhold til Dell XPS tilbudet som ennå gjelder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zepto 3415 er i realiteten en Compal IFL90/IFL90+/JFL92 som Zepto selger under sitt eget merkenavn. Den var ikke voldsomt mye billigere enn multicoms faste pris på nøyaktig samme maskin (de selger den som kjent under sitt egentlige navn).

 

XPS m1530 kan leveres med "Penryn"-prosessor (45nm), men den ender opp noe dyrere enn en IFL90/JFL92 med samme oppsett.

Lenke til kommentar

Om det er samme maskin veit jeg ikke. Men JFL92+, som vel er den eneste jeg kan finne som leveres med penryn prosessorene, kommer på 12 000 med oppsettet fra Zepto, så det å si at de koster like mye er jo dumt. At startsprisen er lik, spiller jo ingen rolle, når du hos Zepto får med så mye mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...