Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

pillar og augene

Schnell

Anbefalte innlegg

kammeraten min anbefalte meg og ete p-pillar (eg er gut altså) fordi det fungerar aku som lykkjepillar. så eg har åtet det ein gong i blandt no når eg følar meg nedfor. men no seier kammeraten min at me kan få hjareinfark av det. stemmar det?

no i det siste har augene mine rent noke inni helvete. det kjem tårar ut av dei konstant (eg grinar ikkje, men det fossar vatn ut av dei, eg anar ikkje kvifor). . utruleg plagsomt. eg greiar nesten ikkje sjå tv eller sitje på dataen lenger pga det, for då renn det frå augo mine som ein foss.

det er skikkeleg plagsomt, og i tilleg trur alle folk eg grin heile tio!!! har ikkje hatt det tidlegare, berrre no die siste vekene :S

og ikkje anbefal meg og gå til legen, eg stolar ikkje på det. då føretrekk eg og ha rennande auger, og fare for å f¨å hjarteinfarkt

Endret av Schnell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

underpants: thz man, eg las ikkje gjønom alt, men ut i frå det eg las, så verker det som det er trugt at eg tek eitt par pilllar når eg er nedfor, fordi det verker på humøret.

L4r5: nei eg er motstanadar av narkotika, men sidan p pillar er noke damar kan ta kvar dag, kan eg og gjere det meinar eg. og eg vert lukkeleg av å ta dei så kjem eg til å førtsette med å ta dei nor eg er deppa. so lenge eg ikkje kan døy av det så bryr eg meg ikkje

nonsens: nei eg får ikkje det, eg har toke dei minst to månadar no og har ikkje merka nokenting anna enn at dei fungerar som lykkjepillar. og viss p pillar liksom gjer det, kvifor gjer det ikkje det med damar då??

noken som veit svaret på det andre spørsmålet mitt btw, det er irriterande

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...