Schnell Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) kammeraten min anbefalte meg og ete p-pillar (eg er gut altså) fordi det fungerar aku som lykkjepillar. så eg har åtet det ein gong i blandt no når eg følar meg nedfor. men no seier kammeraten min at me kan få hjareinfark av det. stemmar det? no i det siste har augene mine rent noke inni helvete. det kjem tårar ut av dei konstant (eg grinar ikkje, men det fossar vatn ut av dei, eg anar ikkje kvifor). . utruleg plagsomt. eg greiar nesten ikkje sjå tv eller sitje på dataen lenger pga det, for då renn det frå augo mine som ein foss. det er skikkeleg plagsomt, og i tilleg trur alle folk eg grin heile tio!!! har ikkje hatt det tidlegare, berrre no die siste vekene :S og ikkje anbefal meg og gå til legen, eg stolar ikkje på det. då føretrekk eg og ha rennande auger, og fare for å f¨å hjarteinfarkt Endret 29. februar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Dropp pillene du. P-piller inneholder hormoner, som du sikkert vet. Dette forstyrrer hormonbalansen i kroppen og man skal være forsiktig med å knaske dette. Kjenner en som er lam fra livet og ned, bare på grunn av p-piller. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ikke spise piller med mindre man er syk... Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ikke så veldig smart å ete p-piller. Plutselig sitter du der med gynekomasti (bryster). Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=911023&hl= Håper det hjelp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg synes Schnell skal prøve å finne de heavyeste P-pillene som er spekket med hormoner og gå på de daglig i et halvt år og rapportere om han får noen bivirkninger jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det hadde blitt så bra! 10 ganger bedre en supersize me. :!: Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg synes Schnell skal prøve å finne de heavyeste P-pillene som er spekket med hormoner og gå på de daglig i et halvt år og rapportere om han får noen bivirkninger jeg. ...og han må vise oss de voksende puppene sine hver måned! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 underpants: thz man, eg las ikkje gjønom alt, men ut i frå det eg las, så verker det som det er trugt at eg tek eitt par pilllar når eg er nedfor, fordi det verker på humøret. L4r5: nei eg er motstanadar av narkotika, men sidan p pillar er noke damar kan ta kvar dag, kan eg og gjere det meinar eg. og eg vert lukkeleg av å ta dei så kjem eg til å førtsette med å ta dei nor eg er deppa. so lenge eg ikkje kan døy av det så bryr eg meg ikkje nonsens: nei eg får ikkje det, eg har toke dei minst to månadar no og har ikkje merka nokenting anna enn at dei fungerar som lykkjepillar. og viss p pillar liksom gjer det, kvifor gjer det ikkje det med damar då?? noken som veit svaret på det andre spørsmålet mitt btw, det er irriterande Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Minner om at det kun er tillatt med bokmål eller nynorsk på forumet. For at flest mogeleg skal forstå ein er det difor forbode å skrive dialekt. Er du usikker på skrivemåten til enkelte ord, besøk norsk ordbok. Dette innlegget skal ikkje kommenterast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå