PulZ Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Humre for 2 dager siden fikk jeg endelig min daytona gf3 ti 200 kort. Men ack hva skjer, det går i heng, og "spiller av evt musikk i uendelighet" 5 min eller noe sånt før jeg blir gal. Dette er når at jeg prøver å kjøre et program som krever bedre / hyppigere grafikk enn en browser * hirr hirr *(Dvs spill osv) Noen som har noe tips på hvilken bug dette, jeg frykter det er "loop" buggen men jeg er ikke sikker. Kom gjerne med forslag. * begynner å bli desp her * Lenke til kommentar
divemaster Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 det er masse, masse poster om akuratt det problemet.... Les bare videre på disse sidene..... Hadde selv litt problemer med dette, jeg løste det med å sette agp porten manuelt i bios..agp driving, husker ikke helt hva det heter..... Min går nå på 4x agp uten problemer Du kan evt sette den til å kjøre på 2 eller 1x agp. Divemaster Lenke til kommentar
Campeon Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hi Divemaster! Did you set the AGP driving manually on which card? And what did you set it to? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå