Xaphor Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei dataen min restarter hele tiden av seg selv, hver gang jeg logger inn på brukeren min, har flere brukere på denne maskinen og de opplever det samme. Jeg er veldig irritert over dette! Takker for alle svar! (desperat) Mvh. Xaphor Lenke til kommentar
slez Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 En gammel pc? Om den er gammel og slitt og CPU'en blir overarbeida bruker min gamle pc og restarte seg. Lenke til kommentar
Xaphor Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Nei, den er ikke gammel i det hele tatt,XP HOME. Og det er ikke snakk om "pleier" det er snakk om alltid! HELE TIDEN! JEG BLIR GAL! Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei. Når var det dette problemet begynte? Hva gjorde du før dette begynte? Får du til å logge deg på i sikkerhetsmodus? Har du installert noe i det siste, som drivere sær programvare eller liggnende? Det ville vært fint om du kunne fortalt litt om disse tingene slik at vi vet hva vi har å se etter. Kan egentlig være så mye rart. Kan både være Driverfeil, programvarefeil eller hardwarefeil. Her er noen forslag om hva du kan prøve: 1. Sjekke hvordan det er med tempraturene i maskina. F. eks CPU, Hovedkort, harddisker osv. 2. Hvis du har installert noe programvare før dette skjedde så avinstallerer du de/det programmet. 3. Prøv å koble ut alle USB Enheter som er kobla til maskina. Se om det fungerer. 4. Prøv en og en rambrikke, se om dette hjelper. Lykke til. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå