pleiadene Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg har en lg ku990 som det er noe rart med,jeg åpner you tube og prøver å laste ned,så kommer det bufering 0.1 prosent,så stopper det der,jeg får ikke lastet ned mere en 0.1 prosent,så kommer kan ikke koble til avslutter. hva kan være galt?har en kompis med nokia n95 som opplever akkurat det samme. Jeg synes også at alle bilder,filmer med telefonen blir meget uskarpe Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 et problem til er at alle kontakter er lagret plutselig 5-6 ganger hver.så vet noe hva det kan være? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har samme feil med deg som du skriver i første innlegget, utenom uskarpe filmer. Mine blir skarpe som fy. Har kun youtube problemet. Men du, bestem deg for hvilket spørsmål du vil ha svar på, ikke ta 2 spørsmål rett etter hverandre. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 To innlegg med off-topic er fjernet. Og til informasjon er det ingen regler mot å stille flere spørsmål i ett innlegg eller tråd. Bruk gjerne multi-sitat-funksjonen pr. spørsmål dersom man besvarer flere spørsmål. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg synes også at alle bilder,filmer med telefonen blir meget uskarpe Her er noen bilder jeg har tatt med min LG telefon. Du kan jo sammenligne. Trykk på bilde for større Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå