EmmJay Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Svenske Digital Illusions er mest kjent for Battlefield-serien. Nå prøver de seg på noe helt nytt. Les mer Lenke til kommentar
r3dshrapnel Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 FETT! Jeg har alltid tenkt at det hadde vært heftig med en parkour spill. Endelig har det blitt laget! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Grafikken ser rett og slett ekstrem ut. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Oioioi! Jeg tror dette kan bli bra! Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 "Man bruker to knapper i tillegg styrekorset." For å være ærlig tror jeg det kommer til å drepe gameplayet om de ikke arbeider skikkelig bra med å legge inn mange forskjellige ting man kan gjøre, samt at man vet at det kommer til å skje akkurat da du gjør det. Jeg tviler på at dette vil bli så veldig bra, men det er i alle fall bra at de prøver seg på noe nytt. Selvfølgelig, jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Gleder meg! Spillet jeg har ventet på, det som tar Parkour til det neste levelet! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Faktisk aldri hørt om dette spillet, men det så jo utrolig interessant ut! Dette skal jeg følge med på videre Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ajaj, dette ser jo uvanlig fett ut! Hm, det her prosjektet må jeg nok følge med på ja. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Virket som et spennende prosjekt dette, men de er nødt til å få et veldig godt fungerende kontrollsystem for at dette skal bli bra og gi den riktige følelsen tror jeg. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Tror dette potensielt kan bli usaklig kult =) Og blir nok å kjøpe på xbox =) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Dette blir garantert et spill jeg skal teste ut. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det burde være mer oppstyr rundt dette spillet syns jeg. Endelig noe som skiller seg i fra malen som bruker brun/grå farge og skallede soldater i kjedelige omgivelser. Lover godt dette DICE! Et av de spillene jeg ser mest fram til i år nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 FETT! Jeg har alltid tenkt at det hadde vært heftig med en parkour spill. Endelig har det blitt laget! Second that. Gleder meg til å se mer av dette spillet! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Dette spillet så DRIT fett ut. Graffikken er utrolig, visste ikke at Unreal motoren kunne lage så bra graffikk, men seff er det jo bare bilder, kan jo hende det virker litt bedre enn det er "live". Uannsett, gleder meg sykt Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Dette spillet så DRIT fett ut. Graffikken er utrolig, visste ikke at Unreal motoren kunne lage så bra graffikk, men seff er det jo bare bilder, kan jo hende det virker litt bedre enn det er "live". Uannsett, gleder meg sykt Jeg tror nok at de har satt på en del kantutjevning her, men det er likevel imponerende og stilrent. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Spillet ser veldig spesielt ut når det gjelder bruk av farger. Det ser også nydelig ut, så denne skal følges med argusøyne.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hvis dette slippes, og det får gode anmeldelser, så vil nok dette bli den siste grunnen jeg trenger for å gå til anskaffelse av en Xbox360. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Quake 3 Defrag eier dette her x 1 zillion ganger på alt tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg