Gå til innhold

Da var patchen til COD4 endelig klar for nedlasting!


SAS1984

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det var najs! men nå har jeg spilt ca 3-4 kamper, rett etter oppdateringen på min xbox gikk Call of Duty 4 i svart etter å ha Downloading Game Settings, så jeg hoppet tilbake til dashboard, for så og starte spillet på nytt (tenkte dette var en mini bug, sånn i og med at spillet var oppdatert).

 

Etter den fjerde kampen, skulle jeg "Leave Game", og da skjedde det igjen. Håper ikke det er noe som vedvarer.. noen andre som har fått det?

 

Men ellers er det meste ganske bra, deilig at jeg kan holde meg på samme server over en lengre periode..

 

EDIT: Dette er noe jeg ikke har hatt problemer med før vel og merke..

Endret av andr3asb
Lenke til kommentar

[quote name='Skogslik' date='01/03-2008 : 17:25' post='10680417'

hav er det dene nye sniper tingen gjør? at det er lettere og treffe med sniper?

 

Spilte litt splitscreen/online i går.. Tror de har fikset problemet med siktet. Har opplevd mange ganger at du blåser av det som ser ut som et perfekt headshot og bommer. Tenkt at det kan være lag, men det funker mye bedre nå.

 

Hadde de bare innført en hardcore modus UTEN martyrdom, last stand, helikopter, air strike og annet herk nå så skulle jeg blitt glad :)

Lenke til kommentar

fikset host???? spillte litt i sta og host forsvant,, så sto d ser etter beste host eller no sånt.. gikk en stund så kom det kunne ikke migrigate host eller no i den duren.. å så forsvant partyet... tre ganger dro host, alle gangene datt partyet ut.... litt av en forbedring.. dritt

Lenke til kommentar
sniper greiene er ennå ikkje så mye bedre hos meg, er jo nesten heilt likt
Hva skulle de gjøre da? Gjøe sniper til en atombombe i millimeterforkledning? Synes det var ganske stor forskjell på R700 og Barret .50, mens på M40, M21 og Dragunov merket jeg ikke noe særlig forskjell utenom at siktet kan vaie litt mer og fremdeles treffe dead-on.

 

M40 <3

 

Er det bare meg eller virker det som om M16 burstene går fortere :S
Nei, tror ikke det.
Lenke til kommentar
sniper greiene er ennå ikkje så mye bedre hos meg, er jo nesten heilt likt
Hva skulle de gjøre da? Gjøe sniper til en atombombe i millimeterforkledning? Synes det var ganske stor forskjell på R700 og Barret .50, mens på M40, M21 og Dragunov merket jeg ikke noe særlig forskjell utenom at siktet kan vaie litt mer og fremdeles treffe dead-on.

 

 

 

nei, du mistfårstår (trur eg)

det er bare at dei er like gode som før (for meg) og ja du kan treffe med dei selv om dei vaier som du seie, men det kunne eg før o. har liksom aldri hatt noen problemer.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller virker det som om M16 burstene går fortere :S

 

 

M16 skyter raskere nå ja av en eller annen grunn, nesten bare det våpenet jeg bruker uavhengig av bane og det er en definetiv forskjell... samme feelen som når en bruker double tap

Endret av exs
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller virker det som om M16 burstene går fortere :S

 

 

M16 skyter raskere nå ja av en eller annen grunn, nesten bare det våpenet jeg bruker uavhengig av bane og det er en definetiv forskjell... samme feelen som når en bruker double tap

Jepp, har brukt den såpass mye at jeg merker det. Uavhengig av hva andre sier nå, så er den definitivt justert på.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...