andypandy Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det finnes helt sikkert et sted på forumet, men noen som har en liste over alt som er oppdatert/nytt? nå blir det gromt mange timer med spilling ja.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Deilig at de har fikset sniperene. Nå føles det ikke bare som at man kan treffe en penny på 500m avstand. Deilig å se at host og party problemene er borte også. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det finnes helt sikkert et sted på forumet, men noen som har en liste over alt som er oppdatert/nytt? nå blir det gromt mange timer med spilling ja.. http://iamfourzerotwo.com/2008/02/29/call-...-whats-changed/ Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) det var najs! men nå har jeg spilt ca 3-4 kamper, rett etter oppdateringen på min xbox gikk Call of Duty 4 i svart etter å ha Downloading Game Settings, så jeg hoppet tilbake til dashboard, for så og starte spillet på nytt (tenkte dette var en mini bug, sånn i og med at spillet var oppdatert). Etter den fjerde kampen, skulle jeg "Leave Game", og da skjedde det igjen. Håper ikke det er noe som vedvarer.. noen andre som har fått det? Men ellers er det meste ganske bra, deilig at jeg kan holde meg på samme server over en lengre periode.. EDIT: Dette er noe jeg ikke har hatt problemer med før vel og merke.. Endret 1. mars 2008 av andr3asb Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hav er det dene nye sniper tingen gjør? at det er lettere og treffe med sniper? Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Heisann. Sitter ikke ved boxen nå, men får en automatisk varsel om å laste ned patchen, eller må man søke den opp på ett eller annet vis? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Heisann. Sitter ikke ved boxen nå, men får en automatisk varsel om å laste ned patchen, eller må man søke den opp på ett eller annet vis? Du får en melding om at du må oppdatere når du starter opp spillet, det skjer helt automatisk. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 [quote name='Skogslik' date='01/03-2008 : 17:25' post='10680417' hav er det dene nye sniper tingen gjør? at det er lettere og treffe med sniper? Spilte litt splitscreen/online i går.. Tror de har fikset problemet med siktet. Har opplevd mange ganger at du blåser av det som ser ut som et perfekt headshot og bommer. Tenkt at det kan være lag, men det funker mye bedre nå. Hadde de bare innført en hardcore modus UTEN martyrdom, last stand, helikopter, air strike og annet herk nå så skulle jeg blitt glad Lenke til kommentar
marama Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 fikset host???? spillte litt i sta og host forsvant,, så sto d ser etter beste host eller no sånt.. gikk en stund så kom det kunne ikke migrigate host eller no i den duren.. å så forsvant partyet... tre ganger dro host, alle gangene datt partyet ut.... litt av en forbedring.. dritt Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Fortsatt ikke helt fornøyd med host situasjonen. Ser egentlig ikke hva som skal være så mye bedre nå? Gamet slutter jo fortsatt når host'en quitter. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 jo, det er dritt, men partyet er der som oftast etterpå sniper greiene er ennå ikkje så mye bedre hos meg, er jo nesten heilt likt men skrytt for dei nye killcam snuttene. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er det bare meg eller virker det som om M16 burstene går fortere :S Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 sniper greiene er ennå ikkje så mye bedre hos meg, er jo nesten heilt liktHva skulle de gjøre da? Gjøe sniper til en atombombe i millimeterforkledning? Synes det var ganske stor forskjell på R700 og Barret .50, mens på M40, M21 og Dragunov merket jeg ikke noe særlig forskjell utenom at siktet kan vaie litt mer og fremdeles treffe dead-on. M40 <3 Er det bare meg eller virker det som om M16 burstene går fortere :SNei, tror ikke det. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 sniper greiene er ennå ikkje så mye bedre hos meg, er jo nesten heilt liktHva skulle de gjøre da? Gjøe sniper til en atombombe i millimeterforkledning? Synes det var ganske stor forskjell på R700 og Barret .50, mens på M40, M21 og Dragunov merket jeg ikke noe særlig forskjell utenom at siktet kan vaie litt mer og fremdeles treffe dead-on. nei, du mistfårstår (trur eg) det er bare at dei er like gode som før (for meg) og ja du kan treffe med dei selv om dei vaier som du seie, men det kunne eg før o. har liksom aldri hatt noen problemer. Lenke til kommentar
exs Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Er det bare meg eller virker det som om M16 burstene går fortere :S M16 skyter raskere nå ja av en eller annen grunn, nesten bare det våpenet jeg bruker uavhengig av bane og det er en definetiv forskjell... samme feelen som når en bruker double tap Endret 6. mars 2008 av exs Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er det bare meg eller virker det som om M16 burstene går fortere :S M16 skyter raskere nå ja av en eller annen grunn, nesten bare det våpenet jeg bruker uavhengig av bane og det er en definetiv forskjell... samme feelen som når en bruker double tap Jepp, har brukt den såpass mye at jeg merker det. Uavhengig av hva andre sier nå, så er den definitivt justert på. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Funker "steady aim" på ACOG scope? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Funker "steady aim" på ACOG scope? Steady aim har kun med hofteskyting å gjøre, så om du har ACOG eller ikke har ikke noe å si. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 steady aim gjør siktet mindre når du ikkje holder inne sikte knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå