Gå til innhold

Da var patchen til COD4 endelig klar for nedlasting!


SAS1984

Anbefalte innlegg

I dag, så ble den lenge etterlengtede patchen til COD4 endelig sluppet. Nå er det slutt på at en bare blir kastet ut av kamper, fordi hosten stikker. Acogen sin hit-detection er endelig forbedret, samt sniperene.

 

I tillegg, ønsker jeg velkommen til de nye vinklingene for "kill-cam". (Det er unektelig morsomt å følge granaten, fra den blir kastet fra fiendens hånd, til den treffer deg/målet)

 

Patchen gjør at jeg endelig kan begynne å spille COD4 MP for fult igjen.!!!

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen heller, jeg som akkurat kjøpte BioShock.. Hvem av dem burde jeg gå for først?

 

Bioshock, det feteste spillet jeg spilte i fjor.

Men så fikk jeg ikke CoD4 før i år... hehe.

 

CoD4 for litt uforpliktende action.

Bioshock hvis du ønsker å bli trukket inni i en stilig og detaljrik underverden på alle mulige måter.

Bioshock er litt tamt i begynnelsen, men når du blir "oppgradert" og får bedre våpen er du kongen i akvariet.

Lenke til kommentar

Det er jo fortsatt fucka Host shit. Når hosten leaver, så detter man jo ut av spillet, men man ender opp i pre-game med de samme folka man nettopp spilte med. Skulle heller vært sånn at det gikk over til en annen host midt i spillet, men det er kanskje for vanskelig :\

 

Og, ja, jeg er lei av å spille med folk fra USA! En ting er at de er idioter, en annen ting er at man får dårlig ping dit. Men jeg liker ikke å spille med franskmenn heller, de klarer jo ikke å snakke engelsk. Men nå er det jo lett å mute de :p

Men, jeg håper det kommer sånn at man blir plassert med de som er lettest å pinge med(få bra connection, til noen som ikke er på andre siden av kloden)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...