SAS1984 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) I dag, så ble den lenge etterlengtede patchen til COD4 endelig sluppet. Nå er det slutt på at en bare blir kastet ut av kamper, fordi hosten stikker. Acogen sin hit-detection er endelig forbedret, samt sniperene. I tillegg, ønsker jeg velkommen til de nye vinklingene for "kill-cam". (Det er unektelig morsomt å følge granaten, fra den blir kastet fra fiendens hånd, til den treffer deg/målet) Patchen gjør at jeg endelig kan begynne å spille COD4 MP for fult igjen.!!! Endret 29. februar 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Oj oj, gå å spille med engang! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Dritbra! Venten lenge på denne nå. Nå skal jeg eie alle med snipe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Heilt forbanna faens utrolig!! Hadde planglagt mye COD4 spilling i helgen, men så i går gjekk internett rett i dass og videre ned i avløpet. Må vente til mandag før det kommer folk og skal feilsøke nettet Lenke til kommentar
3000 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 kan noen bekrefte at acog scope faktisk er bedre? har ikke mulighet for å teste selv før ganske seint i kveld men vist så er faktum blir det acog på G3 igjen Lenke til kommentar
modolv Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Dette er helt utrolig!!!! Jeg har ventet i 4 år på denne patchen!! Dette overgår alt!! Life is sweet - Nå skal jeg bare "fastplante" Peace out nerd fellow-ones Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 NO skal det faen spelast gutar! Legg meg gjerne til! Gamertag: gaz west Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Faen heller, jeg som akkurat kjøpte BioShock.. Hvem av dem burde jeg gå for først? Lenke til kommentar
modolv Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Faen heller, jeg som akkurat kjøpte BioShock.. Hvem av dem burde jeg gå for først? Bioshock var en stooooooooooor skuffelse , bortkastede penger moahahahha Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Faen heller, jeg som akkurat kjøpte BioShock.. Hvem av dem burde jeg gå for først? Bioshock, det feteste spillet jeg spilte i fjor. Men så fikk jeg ikke CoD4 før i år... hehe. CoD4 for litt uforpliktende action. Bioshock hvis du ønsker å bli trukket inni i en stilig og detaljrik underverden på alle mulige måter. Bioshock er litt tamt i begynnelsen, men når du blir "oppgradert" og får bedre våpen er du kongen i akvariet. Lenke til kommentar
-stian- Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 To gode nyheter på en dag. CanalDigital får TV3 på parabol og patchen til COD kommer. Men er det noe nytt om DLC som skulle komme? Tenkte på de nye multiplayerkartene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 tror eg skal ta noen runder i kvell/natt. er en stund siden men fikk lyst til og spille igjenn nå Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Har denne patchen kommet for PS3 også? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ah, deilig patch Har ikke fått testet den helt, men mute rett fra scoreboard, first person spectate, first person kill cam fra airstrike, C4 og claymore, bedre animasjon når man dør, og oppdatert sniping scope! Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Flotte saker. Får vel teste etter jeg har spist. Når en patch kommer så kommer det alltids noen nye feil. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Kan bekrefte at patchen funker veldig bra og de har fiksa hit detection. MEN, det er sniperfest der ute. Thread Lightly. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Kan bekrefte at patchen funker veldig bra og de har fiksa hit detection. MEN, det er sniperfest der ute. Thread Lightly. patchen er rå.har spillt leeeenge uten avbrudd. og ja...det en utrolig sniperfest der ute :!: Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 men det jeg blir møkka lei er å havne på hoster i usa hele tiden. har spilt i flere timer i kveld og har opplevd å ha full ping 1 gang, og da ble det skiftet host etter 2 brett og da gikk den ned på halv....#(¤/&%¤/*=¤#" Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Utrolig deilig med flyt i spillet Ikke all den host ended match-greia hele helvetes tiden. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det er jo fortsatt fucka Host shit. Når hosten leaver, så detter man jo ut av spillet, men man ender opp i pre-game med de samme folka man nettopp spilte med. Skulle heller vært sånn at det gikk over til en annen host midt i spillet, men det er kanskje for vanskelig :\ Og, ja, jeg er lei av å spille med folk fra USA! En ting er at de er idioter, en annen ting er at man får dårlig ping dit. Men jeg liker ikke å spille med franskmenn heller, de klarer jo ikke å snakke engelsk. Men nå er det jo lett å mute de Men, jeg håper det kommer sånn at man blir plassert med de som er lettest å pinge med(få bra connection, til noen som ikke er på andre siden av kloden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå