Morpheus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Okei! Min pc skal vel brukes mest til CS (1.6), BF2 og div. andre FPS spill! Så da går jeg for 1x8800GTS. Men den ovennevnte dvd brenneren, den funker på samme måte som den andre? Byttet grunnet den andre ikke var på lager... Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Okei! Min pc skal vel brukes mest til CS (1.6), BF2 og div. andre FPS spill! Så da går jeg for 1x8800GTS. Men den ovennevnte dvd brenneren, den funker på samme måte som den andre? Byttet grunnet den andre ikke var på lager... Bør funke den ja.. Men jeg ville byttet ut cpukjøleren, med feks denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=42370 Lenke til kommentar
Morpheus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Hvorfor bør CPU kjøleren byttes ut? Det gjør vel ingenting om den viften der utsettes til en gang pengene rekker? Og et siste spm. jeg ser det er en del som har mange sånne små vifter inne i pcen? Er det nødvendig eller duger det at jeg bare har den ene zalman viften? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hvorfor bør CPU kjøleren byttes ut? Det gjør vel ingenting om den viften der utsettes til en gang pengene rekker? Og et siste spm. jeg ser det er en del som har mange sånne små vifter inne i pcen? Er det nødvendig eller duger det at jeg bare har den ene zalman viften? Ikke kjøp en dårlig aftermarket kjøler, da bruker du heller originalkjøleren som følger med CPU. Ps. små vifter = mye lyd! Jeg har ikke sett på spesifikasjoner på hvilke vifter du kan ha i kabinettet, men om du feks kan ha masse 120mm vifter, så velger du masse 120mm vifter som er støysvake => lite bråk. Lenke til kommentar
Morpheus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Så istedenfor å kjøpe den Zalman viften, burde jeg heller vente og kjøpe den du linket til? Zalman hadde jo fått bra kritikk på folks meninger.. Lenke til kommentar
Morpheus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Og forresten, passer alt dette inn i det kabinettet? Edit: Typ, er den prosessoren jeg har valgt bedre enn E8200? Endret 3. mars 2008 av Soelberg Lenke til kommentar
Morpheus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Men da takker jeg for all hjelp, da blir det denne pcen! ( https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=67474 ) Håper det blir et godt valg og oppstår det problemer henvender jeg meg til dere datakyndige! -Peace Edit: Link fikset? Endret 3. mars 2008 av Soelberg Lenke til kommentar
Red_Magic Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Men da takker jeg for all hjelp, da blir det denne pcen! Håper det blir et godt valg og oppstår det problemer henvender jeg meg til dere datakyndige! -Peace Du har ikke tilgang til å endre denne handlevognen Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Så ut som en fet pc det der Lenke til kommentar
Morpheus Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Sånn da ble PC-en bestilt i dag tidlig kl 09.42 for å være presis! Ble en smule forandringer grunnet min lave tålmodighet. Intel Core 2 Duo E6750 GeForce 8800 GT 512 MB MSI P7N SLI Platinum Samsung SpinPoint T166 500 GB SATA2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2048MB (2x1024) Fortron/Source Epsilon 600W, Blå Vifte Samsung DVD-brenner SH-S203 SATA Cooler Master Centurion 534 Sort Kommer muligens til å bestille 1 likedan skjermkort og et sett til med RAM senere hvis jeg føler behov for det. Skal også kjøpe inn ny 22" wide skjerm snart og er åpen for tips. Kjøpte alt fra komplett, da jeg er usikker på amentio.no. Delene sendes ut i morgen. Noen som har en aning om når jeg kan hente det da? Får jeg nytet den nye pcen min i helgen? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Så ut som en bra pc det der. Lenke til kommentar
Lamborgini Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hehe, driver du og "planlegger" det der enda?Ja, du får minne meg på det da, om 1-2 år Men innen den tid så har du sikkert studert så mye data at du kan mer enn meg om sånne ting Crytec brukte over 4 år på å utvikle Crysis. Tror det tar mer enn 1-2 år før oppfølgeren er på markedet Lenke til kommentar
Morpheus Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Siden jeg skal ha et skjermkort til og kjøre SLI, bør jeg ta større strømforsyning da? Lenke til kommentar
Lamborgini Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Skal du kjøre SLI vil du mest sannsynlig trenge mer enn 600W. Ville nok gått for 750W...ikke helt sikker Endret 6. mars 2008 av Lamborgini Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå