Christofferaa Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hva slags adapter har dere? Integrert? Jeg har Integrert Wireless PCI card på den nye PCen min... det er veldig dårlig. Så jeg skal kjøpe nytt og trenger råd! Jeg lurer på hva dere Bruker? Jeg tenker på denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= Det er en USB adapter... som jeg alerede har på den andre PCen min. den funker som den skal! Så... er dette det beste valget? Hva har dere og funker det bra? Takk Endret 29. februar 2008 av bfplayer Lenke til kommentar
moijk Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hva slags adapter har dere? Integrert?Jeg har Integrert Wireless PCI card på den nye PCen min... det er veldig dårlig. Sikker på at det ikke er routern det er noe problem med? ikke alle kort vs routere som går så godt overens heller. Selv har jeg intern wlan, og funker som fjell. Skal du først ha en utenpåhengende dongle med snor kan du likegodt dytte en nettverkskabel inn. Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Sikker på at det ikke er routern det er noe problem med? ikke alle kort vs routere som går så godt overens heller. ja det er jeg sikker på... alt funker fin på alle andre PCer i huset. Jeg har også koblet til den gammle USB adapteren på den nye PCen og da funker alt.... Jeg er sikker på at det er kortet det er noe galt med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå