stekre Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Noen som har noe eksempel på hvordan man kan få tak i html source fra en side? Skal lagre source til en webside i en fil, men finner ingen eksempler på hvordan man får lastet ned sourcen til websider.. Endret 29. februar 2008 av stekre Lenke til kommentar
Largie Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Sjekk ut denne: http://www.codeproject.com/KB/IP/OfflineBrowserWinInet.aspx Hvis du er på jakt etter "body'n" bruker du innerhtml Lenke til kommentar
stekre Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Glemte å nevne at jeg bruker Borland C++ Builder så jeg har ikke tilgang til spesielle Visual C++ bibliotek. Så jeg trenger enten et gratis bibliotek eller et generelt C++ bibliotek/kode. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det finnes windows funksjoner for å laste ned data fra en webside. WinHttp ligger i Platform SDK. Det er både for C og C++ (COM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå