Mafo Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Med X-SIM vet ikke telefonen hvilken operatør du bruker, og lar tvilen komme deg til gode. Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Noen som faktisk har fått det der til å fungere? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 meh, holder meg til å kjøpe ulåste telefoner jeg... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Noen som faktisk har fått det der til å fungere? Ja, det fungerer, men det er jo selvsagt mye bedre å låse opp telefonen om det er mulig. Dessuten så er det ikke alle sim-kort det fungerer med. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Kan bekrefte dette. Har brukt TurboSIM i min iPhone en stund, men etter at den ble låst opp programmerte jeg om brikken til å simulere NetCom-SIM. Bruker Telenor-kort i NetCom-låst telefon uten problem :-) Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har selv brukt TurboSIM i iPhone. Ulempen med TurboSIM er vel at man må programere det selv. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 skal kjøpes. ebay here i come Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Funker da fint uansett det.. Kjøpte en telefon som var låst til Netcom, putta i Ventelo kortet mitt, og det funka helt fint;) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei Lurifaksen! Dette "sim-kort tillegget" kan fungere ypperlig for dei som ikkje har så mykje teknisk innsikt.Spesielt for dei telefonene ein trenger å flashe for å fjerne opperatørlåsen.Og så bryter ein ikkje garantien,siden ein ikkje har gjordt noko fysisk med mobilens firmware Veit du forrresten kva sim-kort versjoner dette tillegget ikkje fungerer på? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hei Lurifaksen! Dette "sim-kort tillegget" kan fungere ypperlig for dei som ikkje har så mykje teknisk innsikt.Spesielt for dei telefonene ein trenger å flashe for å fjerne opperatørlåsen.Og så bryter ein ikkje garantien,siden ein ikkje har gjordt noko fysisk med mobilens firmware Veit du forrresten kva sim-kort versjoner dette tillegget ikkje fungerer på? Problemet er jo at de ikke-teknisk anlagte normalt ikke er særlig begeistret for å måtte begynne å skjære og kutte i sim-kortene sine... Dette er årsaken til at firmaet jeg driver ikke har tatt inn lignende produkter tidligere (holder på å teste en bedre type enn det som er nevnt i artikkelen nå). Ang. hvilke sim-kort det ikke fungerer på, har jeg ingen konkret info om det nå - det fungerer på de aller fleste - men det vil alltid være noen sim-kort som ikke fungerer like bra. Det gjelder jo normal bruk også - f.eks K610i fra SE hadde jo store problemer med sim-kort fra f.eks Chess. Lenke til kommentar
sishkebab Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) må man skjære i sim kortet? vis man må, så hvor da? Endret 3. mars 2008 av sishkebab Lenke til kommentar
Hickens Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fant en guide HER som viser deg hvor og hvordan du må skjære sim kortet ditt for å bruke Alpha X-sim. Lenke til kommentar
anderswwa Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) - Endret 27. oktober 2011 av AndersWilhelm Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Kjøpte et slikt fra en norsk forhandler. Tok uker og uker før det kom hit fra Kina. Hadde jeg visst at de så bestilte derfra hadde jeg kunne bestille derfra selv. Men det funket uansett ikke på min Docomolåste Toshiba. Får feilmelding om at Sim card did not allow to register with this network. Prøvde 2 sim kort fra Netcom og Telenor. Ikke happy!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg