villedende Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hei! Jeg trenger hjelp med kabler osv til z-5500. Jeg har ingen peiling om optiske og digitale innganger, derfor trenger jeg hjelp med å finne ut hva jeg trenger til å koble til disse tingene til anlegget Jeg skal koble til: Playstation 3 x-box 360 PC (6.1 lydkort) Get digital boks DVD Spiller Informasjon om anlegget: http://www.logitech.com/index.cfm/speakers...&cl=no,no## Hvilken kabler trenger jeg for å koble på alle disse samtidig? Takk for alle svar! Endret 29. februar 2008 av SUK Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Her må det prioriteres skikkelig. Z-5500 har 3-5 innganger. Den har optisk, coax og 6.1 analog. Eller optisk, coax og 3 x stereo analog. Så du må prioritere etter hva du bruker produktene til. PS3 med optisk, får da surround fra BD filmer og spill. Xbox i stereo Get i stereo PC i stereo DVD med coax for surround med film. På get så må du bruke en 2xRCA til 3.5mm stereo kabel PC en 3.5mm stereo til 3.5mm stereo Xbox så må du nok bruke en 2x hunn til 3.5 mm stereo kabel For å få best lyd fra alle, så ville jeg anbefalt en skikkelig forsterker. Med 3x optisk og 1x coax, samt analog 7.1 inngang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå