Gå til innhold

Å laste ned gammelt program på vista

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg ny bærbar, med windows Vista. dessverre så tar den ikke det programmet jeg ønsker å installere. Jeg fant en tråd der det sto:

GetOldProgramsToWork: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=712124

Der står det at jeg må slå av UAC, problemet er at jeg ikke skjønner hva dette er!!!!

Er det noen som kan gi meg en forklaring (med teskjed) på hvordan jeg skal lasta opp det "gamle" programmet mitt??

Endret av kakklanes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-rXRozPkg

UAC står for User Account Control.

Hvis du har engelsk Vista, så kan du skru dette av og på her:

Start -> Settings -> Control Panel -> User Accounts -> Turn User Account Control on or off -> fjern avhukningen og klikk på OK på eventuelle meldinger du får om at "Windows syns ikke dette er en god ide".

Da er UAC av. Så kan du fortsette instruksjonene fra den andre tråden... som forøvrig vel hadde vært smart å lenke til...

Endret av Slettet-rXRozPkg
Lenke til kommentar
UAC står for User Account Control.

Hvis du har engelsk Vista, så kan du skru dette av og på her:

Start -> Settings -> Control Panel -> User Accounts -> Turn User Account Control on or off -> fjern avhukningen og klikk på OK på eventuelle meldinger du får om at "Windows syns ikke dette er en god ide".

Da er UAC av. Så kan du fortsette instruksjonene fra den andre tråden... som forøvrig vel hadde vært smart å lenke til...

Takk for svar, men jeg fant det ut selv etter at jeg satte meg inn i veilledningen!

mhv kakklanes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...