3PM Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 jeg skal prøve å lage forum nå. Men jeg vet ikke hvordan. Jeg bruker lycos serverene til hjemmesida mi. Jeg vet at den tar php. Men hvordan setter jeg opp forumet. farger, tekst og alt det der? Hjelp meg Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 gjør det enkelt og legg en link til hw.no på hjemmesida di.. 8) Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg brukte lycos.co.uk og phpBB forumet, deretter fant jeg en tutorial for oppsett på lycos LINK Ellers finner du jo mer info på http://www.phpbb.com der finner du skins og annen info.. elv synes jeg lycos'n er noe treig og ustabil så jeg bestilte egent domene... er lei all den free shiten Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg vil anbefale Ivision Power Board. Mye flere funksjoner og instillinger (nyttige) enn phpBB. BTW: forum + lycos/tripod = Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Vet du om adressa dit?? Jeg vil også lage forum skjønner du. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 føler at feil ord blir brukt her. i lage legger jeg definisjonen bygge opp fra bunnen, henviser ikke dere til å sette opp et forum på siden deres? i tilfelle...www.phpbb.com :wink: Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hm... Det er en svært omfattende oppgave og lage ett forum, bare så det er klart. Jeg har selv laget mitt eget flat-file, ingen (bra) gui, ingen admin og ingen login forum. Det kommer jo ann på hvordan du skal lage det, men vil påstå det ikke er noen oppgave for nygebynnere da det er ganske mye kode involvert. Nå vet jo ikke jeg hvor 1337 du er da. Godt mulig denne posten er helt unødvendig. Men, uansett, en morsom(!) utfordring for enhver det der. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg har selv laget et forum. Kan love at det er ganske mye jobb å få til et bra et.... Du burde ikke gjøre det med mindre du har veldig lyst, det fins mange bra gratis forum der ute som du kan bruke. Jeg liker disse, de kan du også bruke som eksempel dersom du lager ditt eget: Invisionboard PHPBB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå