danjohan Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hei Her om dagen sluttet plutselig min brors 21" lcd skjerm å fungere.. Den fungrer i 1 sekund også blir den svart... Tenkte det kanskje var skjermkortet men det var det ikke. Kobler jeg til en annen skjerm fungrer det fint så derfor jeg veit det. Hva kan være galt med lcd skjermen? Har den bare rett og slett tatt kvelden? Kobler jeg inn og ut strømmen eller skrur den av og på skjer det samme, den fungrer i 1-2 sekunder og blir svart.. Endret 29. februar 2008 av danjohan Lenke til kommentar
siri41 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei Her om dagen sluttet plutselig min brors 21" lcd skjerm å fungere.. Den fungrer i 1 sekund også blir den svart... Tenkte det kanskje var skjermkortet men det var det ikke. Kobler jeg til en annen skjerm fungrer det fint så derfor jeg veit det. Hva kan være galt med lcd skjermen? Har den bare rett og slett tatt kvelden? Kobler jeg inn og ut strømmen eller skrur den av og på skjer det samme, den fungrer i 1-2 sekunder og blir svart.. Har akkurat samme problemet. Synd at ingen svarer for jeg finner ikke ut av det. Så har noen erfaring med dette,vær så snill å svar her Lenke til kommentar
danjohan Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Hei Her om dagen sluttet plutselig min brors 21" lcd skjerm å fungere.. Den fungrer i 1 sekund også blir den svart... Tenkte det kanskje var skjermkortet men det var det ikke. Kobler jeg til en annen skjerm fungrer det fint så derfor jeg veit det. Hva kan være galt med lcd skjermen? Har den bare rett og slett tatt kvelden? Kobler jeg inn og ut strømmen eller skrur den av og på skjer det samme, den fungrer i 1-2 sekunder og blir svart.. Har akkurat samme problemet. Synd at ingen svarer for jeg finner ikke ut av det. Så har noen erfaring med dette,vær så snill å svar her Ja håper noen veit svaret på dettte Lenke til kommentar
tosson Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hallo Prøvd med en annen kabel mellom pc og skjerm? Uff, la ikke merke til først at du hadde prøvd en annen skjerm,men brukte du samme kabelen på begge skjermene? Endret 2. mars 2008 av tosson Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 KOntakt utsalgssted sier jeg bare. 5 års reklamasjonsrett for alle PC-er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå