ekwathne Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Haha jeg har xx lang penis xD Lenke til kommentar
kalli Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hehe morro! Min er ikke så veldig stor den heller... Kan hvertfall ikke måles med den han tyrkern har! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Søren og. Jeg som trodde jeg skulle få vite drty detaljer om ymse forumgutter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Søren og. Jeg som trodde jeg skulle få vite drty detaljer om ymse forumgutter. Du får lage din egen tråd du da. Lenke til kommentar
marishu Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Noen som har lengre enn 14 cm? Min er mye mindre... Kjærsten min har 19 cm, og det er jeg veldig fornøyd med:p Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvordan måler man den, fra oversiden eller nedenfra? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Noen som har lengre enn 14 cm? Min er mye mindre... Kjærsten min har 19 cm, og det er jeg veldig fornøyd med:p Jøss! Du får sjekke linken og se om du finner en måte å komme i kontakt på, siden det må da visselig være snakk om ny verdensrekord. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kjærsten min har 19 cm, og det er jeg veldig fornøyd med:p Bilde? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Syns ikke man skal rakke ned på andre som skriver feil svar, tenker dere ikke lenger enn nesa eller? La oss ikke være nesevis. Må da være lov å nese feil en gang i blant. Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Syns ikke man skal rakke ned på andre som skriver feil svar, tenker dere ikke lenger enn nesa eller? La oss ikke være nesevis. Må da være lov å nese feil en gang i blant. prææhæhæhæ :!: Men til OT: Må nok se meg grunding slått, selv synes jeg har en rimerlig stor en, men blir barnemat i forhold Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Husk: Det er ikke størrelsen det kommer ann på, det hvordan du bruker den? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Syns ikke man skal rakke ned på andre som skriver feil svar, tenker dere ikke lenger enn nesa eller? La oss ikke være nesevis. Må da være lov å nese feil en gang i blant. Haha, 2x"dagens" i en tråd jo :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå