Cuneax Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 kravebeinet da jeg var liten. merka det ikke. Muttern og fattern ble litt skeptiske når jeg helst ville sove sittende, og tok meg til legen. Til alles overaskelse hadde jeg brukket kravebeinet Hadde ikke vondt i det hele tatt... 5202444[/snapback] Hvorfor ville du helst sove sittende hvis du ikke merka noe? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Forumet gir meg blanke sider stadig vekk. Endret 25. november 2005 av cun Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Engang høyre arm da jeg datt ned fra køyesenga mi og ned albuen min, da var jeg 4 år. Engang venstre arm da jeg kalva på snowblades. Da var jeg 13 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Edit: Tusan...hvite sider her også Endret 25. november 2005 av DurinVIII Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Beinet på diverse steder etter påkjørsel. Og halebeinet etter fall...Tror det var alt Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Kragebeinet aka skulderen så hardt at skulderbeinet mitt sto opp av skulderen... =/ Og nesa, en gang på julaften broren min slo til meg... Utover det har jeg brista noen nakkevirvler på snowboard, brista en kneskål, forslått halebeinet ett par ganger... Tror det dekker det meste.. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Har aldri brukket noe Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Knakk kragebeinet da jeg ble født,det var det legen som fiksa. Ellers bra. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Knakk venstre underarm da jeg var 12-13 år. Knakk på 3 steder. Utenom det ikke noe mer. Bare en haug med forstuing av håndledd osv:P Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Har ikke brekt noe ordentlig før. Fått en brist i armen. Ellers så har jeg forstua arm og bein utallige ganger. Basketball og amerikansk fotball, skumle greier. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Aldri brukket eller forstuet noe før. Men da jeg var to år, ramla jeg i en trapp og fikk et "hull" midt oppå hodet. Det er det verste som har skjedd meg, hehe... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 en forstuet tå er alt Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Heh, brakk foten i gymmen en gang. Spilte noe med voldelige tendenser, slo meg gjennom mengda, og da jeg skulle dra meg til scoring kollapset jeg :!: ble dratt ut på sia, læreren trodde jeg bare hadde fått en strekk, men da jeg var borte i tre dager begynte han å lure Lenke til kommentar
Laman Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Har faktisk aldri brekt noe bein. Har dog vurdert å brekke noe men fant ut at det var litt meningsløst. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Har faktisk aldri brekt noe bein. Har dog vurdert å brekke noe men fant ut at det var litt meningsløst. 5243495[/snapback] Sikkert klokt... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Merkelig nok har jeg greid å knekke den midterste tåa mi på venstre fot.. Var å badet i skauen oppi her, i et tjern og er en del steiner på land der, og jeg løp og sparket inn i en stein og da... au!.. Lenke til kommentar
mordersko Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) -------------------------------------- Endret 25. februar 2007 av mordersko Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Brakk foten da jeg lekte i trappa på skolen en gang Var 9 år gammel, så hva slags ben jeg brakk husker jeg ikke helt, men antar det var ett eller annet med ankelen. Læreren nekta å tro på meg da jeg sa jeg hadde vondt, så hu ringte ikke mamma før etter noen timer. Tok maaange timer fra bruddet skjedde og til jeg fikk komme til lege Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Nese.. hau med tær.. hau med fingre. Og hatt brudd på hodeskallen men det blir ikkje helt det samme da.. Endret 15. mars 2006 av VwDaniel Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Aldri brukket noe jeg heller. Bones of steel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå