April Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Var knekkfri i 17 år. Var veldig stolt av dette, og var fast bestemt på at hvis jeg skulle knekke noe skulle det ikke være: 1. Høyrearmen 2. Høyre fot 3. Nesen Så en dag, friminutt på skolen, kommer en venninne, jeg gir henne en klem og legger den høre hånden min på skulderen hennes. Så kommer en kompis bak henne, og et lite dytt kjentest i hånden min *KNEKK* Gikk en uke med hånden, for hvem kunne vel knekke noe i hånden av en klem?! Og hvis jeg hadde knekt noe, da hadde jeg kjent det da! Dermed, jeg har knukket to bein inni hånden min, på høyre hånd altså. Litt rart, morsomt og bittert at mitt første brudd skulle være av en klem so i utgangspunktet var veldig koselig Lenke til kommentar
Xander-NOR Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har brukket:Venstre legg Høyre legg Venstre hånd, lite bein ytterst mot lillefinger Nesa to ganger Venstre lillefinger Tråkket over med venstre bein. Sena i ankelen holdt fint, men den dro av en knokkelbit der sena var festet nede på foten. + diverse overtråkk, slått opp haka(måtte sy en hel del) og diverse tannskader.. Det koster å være aktiv innenfor idrett samt hyper i ungdomsårene X 7975317[/snapback] Tja, selv om du har vært aktiv innen idrett virker det som om du har svakt skjelett Skal mye til for å brekke noe. 7976022[/snapback] Det meste brekker lett når kraften beina utsettes for blir stor nok... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har brekt ribbein to ganger og _knust_ tommelen Lenke til kommentar
TimmyTwo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 På lista har jeg: Brukket armen Brukket tommel Brukket tåa Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg har brukket sjelen. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ingenting hittil. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 ca 2mm av høyre ringefinger. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jo, jeg har visst brukket en negl et par ganger. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 begge håndleddene og høyre arm. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg har brekt nesen.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 jeg har brekt håndleddet. Ved at jeg ble påkjært av en bil i 60km/t, og jeg sykla fredlig langs vegen. Så fant de ikke noe skader. Men etter 2 år fikk jeg vondere og vondere.. Da hadde det grodd skeivft sammen, og måtte opperes. Da tok de litt nytt bein fra hoftekammen min og putta inn i håndleddet med et par skruer og masse gips. Er bra den dag idag, men har slitasjegjikt. Bank ibordet for at det gikk så bra Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Venstre fot Klemt av 2 tåer, et ikke om det telles. Og et ribbein. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har knekt venstrehånda og knust to tær. Knuste de to tærne i førsteklassen. Jeg skulle hente ei bok, og ei tavle datt ned fra skapet fordi noen skumpet borti det. Arma knakk jeg da jeg syklet fra et svømmebasseng, og posen kom inn i hjulet. Det var vel alt :!: Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Brakk venstre albue da jeg datt ned fra en mur da jeg var 5-6 år, og så har jeg brekt lilletåa på høyrefoten for 3 år siden på sommeren da jeg gikk barbeint og sparka til en dørkarm. Rart man blir så kvalm når man brekker noe, egentlig. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har kun brukket massevis av negler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Når jeg brakk arma var jeg i Sverige. Jeg skjønte ingenting, og pappa måtte oversette.) Da jeg prøvde å si at det var vondt og at jeg var kvalm, fikk jeg en rullestol. Det gikk ca. 3 timer fra vi kom dit til jeg fikk smertestillende :!: Lenke til kommentar
veos Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Knakk et par ribbebein på ungdomsskolen, tre brudd i høyrehånden i fjor og knakk nesa for rundt et år siden. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Brekt 3 tær og en nese. Samtlige i fylla. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Brakk beinet rett under kneet etter hard takling i fotballkamp. Måtte operere å sette inn nagle å 5 skruer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Har tatt et par ribbein bare... Eller egentlig så fikk jeg hjelp til det da Endret 19. februar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå