ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 ^ | Ja, hva har du brekt? Har aldri knekt noe helt, men har hatt brudd i kjeven, halebenet, nesten knekt armen (bøyde beinet), vrei høyrebenet 360* rundt bare flaks att beinet mitt ikke er helt mos Dere da? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Knakk venstre håndledd når jeg var sånn .. 9-10, sku slenge meg i ett tau fra ett høyt tre og ned på bakken :-D Gikk litt for fort der ja .. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Er knekke-fri jeg Har bare opperert knærne mine 3 ganger da:D Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Brakk venstre ringfinger etter et mislykka trestregshopp på ei sæter under en fjelltur for noen år tilbake :oops: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Har bare brekt en ting i kroppen jeg, venstre beinet. Er litt flau over det, men jeg herma etter bigbrother og skulle hoppe å mini ski på hytta, traff feil i de grader og brakk beine... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Venstre arm 3 ganger Høyre skulder knust feste til kragebeient + x antall brister. Lenke til kommentar
3PM Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg har knust håndleddetb en gang. Jeg skulle dra en svær jevne maskin utover tennisbanen og så fikk jeg ikke stoppet den og da klemte jeg hånda mi mellom maskinen og et gjerde. Det var vondt! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Nisje Olm: Så du er en sånn Sir-break-alot du da? hehe Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Nisje Olm: Så du er en sånn Sir-break-alot du da? hehe Ja har dårlig karma, grunnet tildligere liv levd i synd Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Detaljer takk Lenke til kommentar
morfin Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Fikk en traktorskuffe oppå føttene da jeg var 5-6 år gammel. knakk x antall bein i dem :-? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Har brekt høyre albue to ganger. En gang på moped (det gikk bra helt til forhjulet datt av) og en gang i en halfpipe (skateboard). Egentlig bare takknemlig for at det ikke har gått værre. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Hva var det du gjorde eller ikke gjorde som gjorde att forhjulet datt av a? Puh!!! :oops: Pust, pes... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Ikke knekkt, men bresta. Har bresta halebeinet ved to anledninger: En ved fall på akebrett, og en når ei dame sparka meg i rumpa med cowboy-boots :oops: Au ved begge anledninger! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Hehe, hadde du vært slæm da? Men mitt halebein'sbrudd kom av akebrett kjøring det å , Bare med miniski som akebrett... Liggende, humå i bakken... KNAS! Klarte ikke å sitte skikkelig på en måned's tid Lenke til kommentar
smetho Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Ja, jenter er så hårsår Husker ikke hvorfor hu blei gal, men det var sikkert fortjent Akeulykken kom da vi sjekket hvor mange vi klarte å få på et akebrett om gangen. Jeg havna på toppen, ganske høyt oppe. Da farten ble litt stor så falt jeg av og fikk en kant av akebrettet i ass`en. Lite godt! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Ævvv, noe som heller ikke anbefales er å kjøre ned hoppbakke på romperacer... Var ikke noe godt det eller... Oyh, me BrownOye! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hva var det du gjorde eller ikke gjorde som gjorde att forhjulet datt av a? Puh!!! :oops: Pust, pes... Det var ikke min mopp, jeg skulle bare kjøre den ned til skolen fra en kompis. Bremsene var ikke av de beste og jeg hadde aldri kjørt en moped før. Skulle kjøre ned den siste bakken før skolen da jeg merka at det begynte å gå ubehagelig fort. Da jeg plutselig så at forhjulet hadde løsna fra den ene siden av gaffelen, så kom det jaggu meg en svær fartsdump... *WHOOOMP* Livet mitt passerte i revy (sant!). Jeg våkna opp i veikanten foran porten på en kirkegård. Gassen på moppen hadde hengt seg opp og bakhjulet spant i full fart ca. 5cm fra ansiktet mitt. Det kunne nok gått mye værre, så jeg er glad til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå