svenni84 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei Gmail nekter å vise innboks og alt annet. Når jeg prøver å komme inn på kontoen dukker det sedvanlige "laster" opp i venstre hjørnet (nå i bold!), men det er også alt. Deretter skjer det ingenting. Tror jeg akkurat hadde fått nyere versjon av gmail kanskje det har noe med det å gjøre. Men er det andre som har samme problem og vet hva som kan gjøres med det. Jeg suser rundt på nettet med IE7 og ser helst at jeg fortsetter med det. Ny mail dukker opp i outlook via pop fremdeles. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Har du prøvd med en annen nettleser bare for å sjekke om det kanskje er noe script-greier e.l. som ikke fungerer i IE eller som blokkeres av IE? Har du prøvd å sette Gmail som "trusted site"? Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Har ikke andre nettlesere enda, så nei. Tenker å vente litt å se om det løser seg. Hvis ikke så får jeg vel sette igang tiltak. Skal teste trusted site forslaget... Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Nå har jeg fått den gamle versjonen igjen og alt funker. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Da er det nok noe nytt, fancy script-greier e.l. som ikke funker i nettleseren din. Men her funker den nye utgaven av Gmail både i Internet Explorer 7 (64-bits) og FireFox 2.0. Har du prøvd å resette IE? Om du går i Tools - Internet Options - Advanced - så finner du en knapp nederst det står "Reset" på. Denne skal nullstille alt, og kanskje det er noe sikkerhetsgreier som blir nullstilt som hindrer deg i å bruke funksjoner i den nye utgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå