Gå til innhold

en annen mod enn fra det alle andre har?

Anbefalte innlegg

google bilder søker du på dragon så regner jeg med at det popper opp endel tusen bilder, jeg bladde igjennom en god haug før jeg fant mitt bilde.

Eller du kan sjekke bildegallerier til forskjellige tatooshops de har ofte endel fine bilder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har vært på google men fant ikke akkurat noen jeg likte( JA JEG ER KRESEN!!!!!!!!) :D:D:D

jeg tenkte heller på å lage et firkanta hull til plexi(lol?) og deretter gravere noe i plexi glasset heller?? da sipper jeg å være altfor nøyaktig til å lage hull..

noen som er enige??

Lenke til kommentar

Jeg lette også på google men fant bere et par bra bilder.

Ska lete mer.

Zerpent, hvor fant du bildet ditt???? :roll:

Jeg har også tenkt å skjere ut et standard firkantet vindu for så å gravere inn noe.

Vurderer også å bruke etches istedet for å gravere!!! :lol:

Er det noen som har bilder av selvmoddede kabinetter med etches på plexiglasss?????? :o :o

:D:D

Lenke til kommentar
Har gravert plexi jeg også, men har ikke gjort det selv. Bildet er lasergravert, alt for detaljert til å gravere selv.. Se her.

Motivet blir ikke like klart når du har det på pc'en, med en ensfarget bakgrunn ser du det mye bedre.

Ehhh.. unnskyld meg, men det der ser jo litt rart ut. Det ville jo vært det samme om du printet ut det bildet og satt det opp bak glasset. Ser nesten ut som det også, siden du ikke ser igjennom det. Juks?

Se forresten på denne siden hvordan du gjør det skikkelig fint LINK

Lenke til kommentar
Har gravert plexi jeg også, men har ikke gjort det selv. Bildet er lasergravert, alt for detaljert til å gravere selv.. Se her.

Motivet blir ikke like klart når du har det på pc'en, med en ensfarget bakgrunn ser du det mye bedre.

Ehhh.. unnskyld meg, men det der ser jo litt rart ut. Det ville jo vært det samme om du printet ut det bildet og satt det opp bak glasset. Ser nesten ut som det også, siden du ikke ser igjennom det. Juks?

Se forresten på denne siden hvordan du gjør det skikkelig fint LINK

Nei har ikke jukset, men bildet blir best på en ensfarget bakgrunn... Hvis du ser en gang til på bildet så er du at siden med glasset står forann den for øyeblikket ukuttete side døren.. Prøvde å ta et bilde av siden mens den er i bruk, men kameraet vil ikke... skal poste det senere.

EDIT:

Det ville jo vært det samme om du printet ut det bildet og satt det opp bak glasset.

På den linken du viste så er jo det akkurat det de gjør..?!

Lenke til kommentar

Nei har ikke jukset, men bildet blir best på en ensfarget bakgrunn... Hvis du ser en gang til på bildet så er du at siden med glasset står forann den for øyeblikket ukuttete side døren.. Prøvde å ta et bilde av siden mens den er i bruk, men kameraet vil ikke... skal poste det senere.

Kan ikke si det var så imponerende akkurat, men det er jo bare min subjektive mening da. Jeg så på linken hvor det var installert i kabinettet med grønt lys, og det så ikke spesiellt pent ut. Hva kostet det?

EDIT:

Det ville jo vært det samme om du printet ut det bildet og satt det opp bak glasset.

På den linken du viste så er jo det akkurat det de gjør..?!

Ja, og som jeg sa, det ser mye bedre ut. Gidder ikke bruke masse tid og krefter på å gravere eller bestille laserkuttet glass for masse penger når man kan gjøre det mye finere ved å printe på gjennomsiktige ark. Pluss at kan man bytte ut motivet når man blir lei av det osv. Helt ypperlig. :woot:

Lenke til kommentar
uansett...så ikke ut som om du hadde gravert d ut azz..

(jeg er n00b innen case mod så sikkert bare jeg som ser feil azz!) :D:D:D

Hvorfor i all verden skulle jeg lyge om noe sånt, tro meg eller ikke... betyr ikke akkurat noe for meg hva du tror.

Kan ikke si det var så imponerende akkurat, men det er jo bare min subjektive mening da. Jeg så på linken hvor det var installert i kabinettet med grønt lys, og det så ikke spesiellt pent ut. Hva kostet det?

Som jeg sa, det ble ikke så bra bilde, ser bedre ut i virkeligheten. Men det blir ikke så bra når døren står i kabinettet som når det står forann en enfarget bakgrunn. Det kostet ikke så mye, 600-700 for to vinduer på ca 40x30. Inklusiv frakt fra USA... pluss jeg fikk med dekorasjonslisten og et toppvindu på 12x30, men topp vinduet var bare et midlertidig tilbud da.

Til sammenligning koster PC Tachometer fra Microplex 640,- Syntest jeg valgte det beste tilbudet.

Lenke til kommentar
akkurat det lærer de deg hvordan du kan gjøre på en enkel måte på denne linken -----> www.metku.net

Hvis du har et større vindu enn den transperante mappen vil jo du se kanten på den, noe som ikke vil ta seg bra ut. Sier ikke at det ikke var bra der, for all del.. men vinduet kan ikke være å svært da... men det er vel smak og behag.

Lenke til kommentar
noen som kan si noe??:lol:

Ok, ok... siden du insisterer... fikk min nye B&D quatro multi tool... nå kan jeg forsette å kutte i kabinettet mitt ja :D

Skal sette inn det andre motivet i andre siden (som du sikkert skjønte) men må bare skaffe et stikksag blad som tar metall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...