Irish Coffee Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Da er det ikke så lenge til det blir kjøp av en tele til min 5D(forhåpentligvis). Planen var å kjøpe en EF 200 2.8, noe som skal være "state of the art. Jeg klarer heller ikke å la være å ha lyst på EF 135 2.0 heller. Dette syns jeg er et fantastisk objektiv, men det blir i overkant dyrt for meg med begge intill jeg kom på følgende tanke: Hva om jeg kjøper et 135mm'eren samt en 1,4 converter? Da vil jeg ende opp med 189 F2,8, "i tillegg til" 135 F2.0. Noen som har testet dette og har kommentarer? Ved denne løsningen mister jeg selvfølgelig muligheten til å beruke 200mm'eren med converter å få en knall og lengre tele. Vil autofokus fungere like raskt? Vil billedkvaliteten forringes betraktelig, sett i forhold til den ypperste kvaliteten som disse objektivene gir? Eller er det andre positive/negative saker ved denne tanken? har fra tidligere 85mm 1.8 og 50mm 1.4 Setter pris på en liten diskusjon rundt dette fra folk som har testet ett eller flere av disse objektivene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå