Gå til innhold

Hjemmekino pakke fra Elprice, noe tess?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsterkeren i elprice-settet er forsåvidt grei nok, men høyttalerene tør (les:vil) jeg ikke anbefale.

Dynavoice pakken som kriso linker til er nok hakket bedre, og bærer nok et mer hifi-preg.

Du trenger ikke noe kraftverk av en forsterker for å få et brukbart resultat, men regn med å måtte ut med ca 3000.

Lenke til kommentar
http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....41&cid=5415

Har ingen egentlige erfaringer med hjemmekino selv, og ser for meg at den pakken der er et fint starter kit, noen som vil fraråde meg å kjøpe den pakken / kjøpe noe annet?

Nå med dagens tilbud, så er tipset den nevnte Dynavoice pakken, og den nevnte Nad.

og DVD spiller kan du nok fint finne en god starter til rundt 1000 - 1500,-

Da får du faktisk ett meget godt oppsett til en meget lav pris.

Lenke til kommentar

Du får to ekstra utganger og HDMI innganger, men begge deler veier ikke opp for at NADen sannsynligvis er MYE kraftigere.

De to kanalene får man ikke bruk for uansett, og HDMI innganger på en reciever uten noen form for HD-lydstøtte synes jeg er bortkastet.

Det er to forskjellige merker, og to forskjellige lydopplevelser man får av de, så hvis Denons lydbilde passer best for kjøperen er det jo et greit kjøp.

Men i utgangspunktet vil jeg anbefale NAD T744, siden denne gir MYE mer for pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...