Joachim_F Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 I mars får Singstar-eiere mulighet til å laste ned 67 nye låter, inkludert flere norske. Les mer Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 At de kommer med hele 67 sanger er meget bra, imotsetning til GH II \ III som kommer med packs på 1-3 sanger! Noen som har hørt noe mer om trådløse mikrofoner? Personlig drøyer jeg innkjøpet av Singstar til de er ute! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Joy Division – Love Will Tear Us Apart Hvor mye koster én sang? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Her var det da relativt lite nytt? mye gjenbruk fra gamle singstar spill? Vi nordmenn får en eggum sang (bra!), en sandra sang(wtf?) og kaptein sabeltann? (joda, med litt innabords så tror jeg denne svinger, men still!) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hah. Nesten så jeg sku kjøpt PS3 for å synge Kaptein Sabeltann og Eggum Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Bra at det blir større utvalg, men er det ikke på tide med litt mer klassisk heavy musikk der da? Lenke til kommentar
mESA Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Sanger som skal skaffes: Aha – The Sun Always Shines on TV Bill Joel – Uptown Girl Coldplay – Speed of Sound Kaptein Sabeltann – Vi seiler var egen sjø Ellers var sangvalget kjedelig, selv om det var mange å velge mellom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Skulle virkelig ønske at Guitar Hero-folkene var like flinke til å legge ut nye sanger som Sony er, for dette er en ganske imponerende liste (i alle fall i antal, om ikke i kvalitet). Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Aha – The Sun Always Shines on TV, blir en utfordring, liker muligheten for å kunne kjøpe nye sanger osv. med PS3, vurderer å gå til innkjøp av Singstar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg