rakanishu Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Jaja, om du fortsatt får mount først i lvl 40 trur eg det kjem til å avskrekka ein del. Dog det kanskje er nokre som liker denslags. Kan ikke være mye morro å "grinde" alene helt opp til lvl 40 nei Spesielt ikke hvis det tar lenger og lenger tid å "dinge" mellom hvert lvl. Jeg nekter i alle fall å "booste" kamerater i det spillet her kan du si. (Can't, stop, editing... post!) Endret 29. februar 2008 av rakanishu Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 HAHAHHAA. Ja, kom gutter, så soloer vi noe bosser ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) - "Items" må bare bli artig, hvilken form har en "Legendary" sak her, mon tro? - Begrepet "Vi skal ta en Instance i kveld" får en ny betydning. - Karakterbygging med "Speed" og "Strength" gir ny mening. "Class" blir ... hva ? Fanken... jeg begynner å bli seriøst interessert i å se hvordan de egentlig har satt sammen dette spillet. En USB vibrator må da være velkomstgave ved kontoetablering... Komiske (og andre) innlegg fra andre forum; "Do people get AID'S?" "Oh god please. Now the nerds have NO reasons to get a girlfriend." "It better be lag free!" "Hopefully all of the whores on WOW and co. will get the fuck out of our servers, same goes for Roleplayers who use Cybershagging as a form of Roleplay." " I don't think ANY girl would play this game, so this game will turn into a guy sex orgy" "Ding! Your dick reached level 70!" "I could bet you £20 that someone will make a character called Pedobear" Endret 1. mars 2008 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nei uff, kunne aldri vært fordøyelig for meg. 99% av "kvinnekjønnet" i spillet kommer til å bli spilt av gutter. Jeg aner ikke hvordan de kan få spillet til å være morsom og engasjerende. Blir interessant å følge med på utviklingen. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Lurer på om brystene/penisen til karakteren din blir større jo høyere lvl du kommer i... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Lurer på hvordan buffene blir i et slik spill. Blessing of Freedom må vel være for de som egentlig er opptatt men ser en skikkelig pen dame som de bare må ha. Problemet kan dog oppstå når han finner ut at han trenger Blessing of Might for å ha nok stort utstyr for å tilfredsstille og da har han et problem ettersom du bare kan kaste en Blessing på deg selv. Så springer man rundt, naken og roper "BoM pleas anyone, i need BoM to shagg". Innen man finner en som kan gjøre dette, ebber Blessing of Freedom ut og innen du når tilbake finner du kona utenfor døra til henne du skulle shagge, utstyrt med kniv. Da er det bare å kaste Divine Protection og springe som bare F. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 HAHAHHAA. Ja, kom gutter, så soloer vi noe bosser ! Bösser? Now, you're barking up the wrong tree! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Rakanishu: Blir jo morsomt om noen finner ut at de skal "grinde alene" i et sex MMO... hihi. Får de ikke sex der engang har de et seriøst problem. Rattpjusken: Hvordan har de tenkt å soloe noen bosser sammen? Stå i ring rundt ham og, vel.... du vet, "grinde alene"? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Noe i den duren. "LFM GROUPJERK!!!" Åh plis. Ding 500 poster : p Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ding 500 poster : p Dingdingdingding! You win teh prize! Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 I pick door numbeeer..... 2 ! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Penis level boost behind door number 2 Endret 1. mars 2008 av Ryuk Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Syns jeg ser for meg millioner av mennesker som grinder 8 timer om dagen for å skaffe seg Grand Master`s Boner of Ultimate Pleasure +500 to intimacy and gives 40% chance of anal strike. Endret 1. mars 2008 av Avean Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Syns jeg ser for meg millioner av mennesker som grinder 8 timer om dagen for å skaffe seg Grand Master`s Boner of Ultimate Pleasure +500 to intimacy and gives 40% chance of anal strike. Made my day. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Me love you long time. Du måtte bare si det der. "Så, Jensemann, hva har du gjort på jobben i dag?" "Fått meg Buttplug Of Doom!" Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Blir en slager på lan. Se for dere compo i det spillet her. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Åh gud. 8 vårkåte gutter som... har..sex.. med hver andre.. Tipper vi dropper TG i år ! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Redd for hva Leeroy hadde gjort her Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Dette blir like dumt som da 3D SexVilla kom... Ypperlige tilbud for de svette nerdene som bare sitter hjemme, som ikke tørr å utsette seg for sollys ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg