Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ulykkelig umulig kjærlighet ....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan takler dere andre en ulykkelig umulig kjærlighet....?

Foreks. Møtte du en kvinne / mann som du følte total kjemi med, og begge var forelsket. Men du så at det ikke gikk, pga avstand , barn , livsituasjoner... Hadde dere holdt kontakt, eller brutt den ?

Jeg hadde samma problemet og hvis jeg var deg ville jeg brutt kontakten. Jeg gjorde det ihvertfall med min.

Vi bestemmte oss først for å holde kontakten men vi bare begynnte å snakke om hva som kunne ha vært hele tiden og det var veldig deprimerende.

Det var trist når vi kutta ut kontakten mens samtidig så var det veldig deilig også. Da ble du liksom ikke minnet på hva som kunne ha vært, hva du går glipp av og alt det der. Det blir lettere å gå videre. :)

Lenke til kommentar

Hadde samme situasjonen, prøvde oss på et forhold, vet enda ikke om det er mulig å redde et vennskap ut av det :p Kjipe greier å satse på. Men jeg angrer ikke. Hater å angre på ting jeg ikke prøvde på. Tar alltid sjangser som er verdt risken ;)

Lenke til kommentar
Eg hadde samme greia, men for oss funka det heilt fint med å bare vere venner :) Vi har begge funnet en vi er glad i, så uansett om oss ikkje blei ilag så har vi eit godt vennskap. Men det er MIN erfaring.

Men hadde det vært greit om den andre parten hadde funnet seg en annen og du hadde sittet der som en tulling hver gang dere skulle henge sammen og h*n tok med deg sin kjære og du ikke hadde noen?

edit:

Mitt råd er å kutte kontakten. Vet ikke om det hjalp trådstarter noe?

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar

var sammen med ei jente som bodde 50 minutter unna i buss.. så hverandre bare i helgene.. funka dårlig.. :/

EDIT: hadde ikke tid i hverdagene fordi jeg og henne jobbet ..

Endret av supine_mr_misery
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...