datamaskin Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Min mobil klikket igår kveld. Den slår seg på helt fint, men skjermen virker ikke, den er bare helt hvit. Derfor fikk jeg låne en gammel mobil av en venn. Når jeg skal skru på den kommer det opp: ''Telefon begrenset''. Så kan jeg trykke på ''frigjør''. Da må jeg angi ''begrensningskode''. Noen som har peiling på hvordan jeg får låst den opp? Jeg bruker chess abonement nå, kameraten min husker ikke hvilket abbonement han brukte når han hadde den, men han tror det var telenor. Mobiltype: Nokia 5140i IMEI: 357585/00/339779/0 Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 ring til telenor, de fikser det Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) http://telenormobil.no/kundeservice/operat...ratorlaskode.do Skriv inne imei koden i søkefeltet slik: 357585003397790 Endret 29. februar 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Har gjort begge deler nå. Både prøvd på egenhånd og ringt telenor. Ingenting fungerer. forstår ikke hva som er gale. Etter jeg har tastet den siste # tasten skjer de ingenting... Hvis ingen har noen tips, så gir jeg opp.... Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Har du fulgt veiledningen slavisk da? Åpningsprosedyre for å låse opp Nokia 5140i med IMEI nr 357585003397790 1. Du har kun 5 forsøk på å taste riktig kode. Ta kontakt med Telenor på tlf 09000 hvis du ikke får til å taste riktig kode på 2-3 forsøk. 2. Slå på telefonen uten SIM-kortet i 3. I displayet står det "sett inn sim" tast: #pw+007233220571556+7# 4. I det du trykker på den siste # tasten i låsekoden vil telefonen låses opp. Du vil få en kort melding i displayet før displayet viser: "sett inn sim" igjen 5. Telefonen er nå klar til bruk med SIM-kort fra alle operatører Hjelp og tips * Dersom telefonen ikke reagerer ved bruk av prosedyren ovenfor gjør følgende istedet: Sett inn SIM-kort fra annen operatør enn Telenor, og tast PIN koden. I displayet står det "Ugyldig SIM", trykk så på "Frigjør" Tast #pw+007233220571556+7# * Bokstavene p,w og + tegnet finnes ved hjelp av * tasten. For å få fram p = trykk tre ganger på * tasten. For å få fram w = trykk fire ganger på * tasten. For å få fram + trykk to ganger på * tasten (Dette fungerer på samme måte som å taste inn en sms uten ordbok) * Hvis man bruker for lang tid på å taste inn koden vil displayet vise: "sett inn simkort" og du må begynne fra punkt 2 igjen. Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Har du fulgt veiledningen slavisk da? Åpningsprosedyre for å låse opp Nokia 5140i med IMEI nr 357585003397790 1. Du har kun 5 forsøk på å taste riktig kode. Ta kontakt med Telenor på tlf 09000 hvis du ikke får til å taste riktig kode på 2-3 forsøk. 2. Slå på telefonen uten SIM-kortet i 3. I displayet står det "sett inn sim" tast: #pw+007233220571556+7# 4. I det du trykker på den siste # tasten i låsekoden vil telefonen låses opp. Du vil få en kort melding i displayet før displayet viser: "sett inn sim" igjen 5. Telefonen er nå klar til bruk med SIM-kort fra alle operatører Hjelp og tips * Dersom telefonen ikke reagerer ved bruk av prosedyren ovenfor gjør følgende istedet: Sett inn SIM-kort fra annen operatør enn Telenor, og tast PIN koden. I displayet står det "Ugyldig SIM", trykk så på "Frigjør" Tast #pw+007233220571556+7# * Bokstavene p,w og + tegnet finnes ved hjelp av * tasten. For å få fram p = trykk tre ganger på * tasten. For å få fram w = trykk fire ganger på * tasten. For å få fram + trykk to ganger på * tasten (Dette fungerer på samme måte som å taste inn en sms uten ordbok) * Hvis man bruker for lang tid på å taste inn koden vil displayet vise: "sett inn simkort" og du må begynne fra punkt 2 igjen. Ja, har gjort akkurat det som står. Til punkt og prikke Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Alt under hjelp og tips også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå