Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vaselin og analsex?


Gjest Guest_Elise_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vanlig å bare vaske seg etter det, ikke prøvd selv men hvis det blir fet etter sexen kan du vel bare bruke såpe og vaske rompestumpen din.

Gni litt vaselin på henda og prøv å vaske det av igjen ;)

 

Jeg har ikke prøvd det selv med vaselin, men det meste går vekk med hjelp av babyolje pluss håndsåpe.

Lenke til kommentar
vaslin funker til analsex. Men vaselin ødelegger vanlige kondomer.

 

Så enten må man la være å bruke gummi eller så må man bruke noe annet enn vaselin.

 

Case closed

 

Skjedde med meg... Tok på en kondom, pumpa på med vaselin og starta å nappe... Kondomen sprakk og løstes opp i ti talls deler innen sekunder :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest elias og eva (nyhetene og været)

dette fungere faktisk utrolig bra uten dong men uten... næh da blir dongen ødelagt.. jeg har brukt vaselin flere ganger og som homofil har jeg også brukt stekesmør... det funker bare gni det melom henda så i anus.

Lenke til kommentar
hva er diggest med analsex :!:

Tja, det kommer vel an på fra hvilken side man ser det fra, den som får eller den som gir. Uten å ta side i noen homodebatt bruker jeg her et heterofilt par som et mulig eksempel:

 

Han ønsker å oppleve noe nytt, dersom han ikke har gjort det før; han opplever at det er trangere der bak enn i fitta hennes, spesielt hvis hun kniper sammen musklene samtidig og hun klarer kanskje bedre å kontrollere musklene der bak enn foran; anus er en sterk erogen sone med mange nerver og hun synes det er deilig å bli stimulert der en gang iblant, selv om det kanskje gjør litt vondt i begynnelsen eller de første gangene; hun er muligens litt submissiv anlagt og tenner på å bli "naglet til madrassen", dominert og tatt hardt i forskjellige stillinger; hun tenner på å vite at han har det godt og vil gjerne gi ham det han ønsker; begge tenner på at analsex er litt "dirty" og "forbudt", slikt gir krydder i sexlivet.

 

Personlig liker jeg å bli stimulert med en roterende og masserende fingertupp ytterst i anus mens jeg blir sugd. Det øker nytelsen ved at flere erogene soner blir stimulert samtidig, og jeg kommer fortere og orgasmen blir også sterkere.

 

Analsex anbefales. Husk dog kondom, masse glidemiddel og god tid til oppvarming og klargjøring av anus, slik at det ikke gjør vondt.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Har selv forsøkt og bruke vaselin ved analsex uten særlig suksess. Kondomen sprakk og ting ble bare fettete og ekkelt.

Som homofil, er analsex virkelig noe jeg nyter. Det gjelder bare å ha tålmodighet. Partneren bør gjøre klar analåpningen ved å utvide det med fingrene, smøre det inn med vannbasert glidemiddel og ligndende, før han trekker på seg en kondom, smører også den inn med glidemiddel og glir sakte inn. Her opplever svært mange smerte, og får å minske forekomstene av smerte, er det lurt å ta det sakte og forsiktig i starten. Etterhvert som man har fått en god åpning, kan man sette opp tempoet og den passive kan knipe igjen. Ingenting er som en herlig orgasme uten at noen berører penis!

Lenke til kommentar
31xolMYnTQL._AA280_.jpg

er vel tingen :D Fåes kjøpt mange plasser.

anal eze som k-orm viser her funker dritbra sammen med dette glidemiddelet, http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9857715. (snakker erfaring ;p)

 

dette fungere faktisk utrolig bra uten dong men uten... næh da blir dongen ødelagt.. jeg har brukt vaselin flere ganger og som homofil har jeg også brukt stekesmør... det funker bare gni det melom henda så i anus.

steke egg i rompa ? ;p

Lenke til kommentar

Ulempen med Anal Eaze er jo at den skal helst virke i 2-3 minutter, siden den er til en viss grad bedøvende.

 

Hvis du heller bare bruker disse 2-3 minuttene på å ta det veldig sakte og forsiktig, med et vanlig glidemiddel, så er det ganske bortkastet å bruke penger på den der.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...