Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vaselin og analsex?


Gjest Guest_Elise_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ordtaket er som følger: "Med vold, makt og vaseling går det meste"

Det er et ordtak med modifikasjoner og bør ikke brukes i denne situasjonen.

 

Med andre ord, ja, det går, men det er ikke behagelig. Anbefaler å skaffe

skikkelig glidemiddel. Et skikkelig glidemiddel beregnet for analsex vil kunne

holde området fuktigt og friksjonsfritt, lukte godt og samtidig er det mange som

bedøver selge hullet slik at man slipper å føle ubehaget som mange(ikke alle!) har.

 

Obs obs, ikke heng deg opp i dette med bedøvelse. Eg tror det er mer et salgstriks. Eg har ikke merket forskjell for å si det slik.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Vaselin har en fuktighetsgivende effekt. Mange venninner av meg har funnet ut at vaselin fungerer ypperlig som lepomade. Jeg har også prøvd det en gang, og leppene mine var kjempefete i et døgn. Tenk deg hvordan det da er å bruke masse vaselin i rumpa og gni det godt inn i huden. For ikke å snakke om på penis om man ikke bruker kondom (vaselin etser seg visstnok gjennom kondomer også).

 

Jeg snakker (heldigvis?) ikke fra egen erfaring ang. vaselin, men ordentlig glidemiddel som fåes kjøpt på apotek/Kondomeriet anbefales. :)

Lenke til kommentar
Vaselin har en fuktighetsgivende effekt. Mange venninner av meg har funnet ut at vaselin fungerer ypperlig som lepomade. Jeg har også prøvd det en gang, og leppene mine var kjempefete i et døgn. Tenk deg hvordan det da er å bruke masse vaselin i rumpa og gni det godt inn i huden. For ikke å snakke om på penis om man ikke bruker kondom (vaselin etser seg visstnok gjennom kondomer også).

 

Jeg snakker (heldigvis?) ikke fra egen erfaring ang. vaselin, men ordentlig glidemiddel som fåes kjøpt på apotek/Kondomeriet anbefales. :)

Det er vanlig å bare vaske seg etter det, ikke prøvd selv men hvis det blir fet etter sexen kan du vel bare bruke såpe og vaske rompestumpen din.

Lenke til kommentar
*http://ecx.images-amazon.com/images/I/31xolMYnTQL._AA280_.jpg*

 

Er det bare meg, eller er akkurat slike type virkemidler i stor grad mannsjåvinistiske?

 

Hva mener du?

 

Hvis jentene klager på at det gjør vondt, bedøver vi dem ned. Ta dem i rompa skal vi uansett.

 

Er et slikt inntrykk jeg får.

Lenke til kommentar
*http://ecx.images-amazon.com/images/I/31xolMYnTQL._AA280_.jpg*

 

Er det bare meg, eller er akkurat slike type virkemidler i stor grad mannsjåvinistiske?

 

Hva mener du?

 

Hvis jentene klager på at det gjør vondt, bedøver vi dem ned. Ta dem i rompa skal vi uansett.

 

Er et slikt inntrykk jeg får.

 

Analsex er godt på andre måter, også for jenter. Men ikke alle liker det naturligvis, heller ikke alle gutter. Blandt biseksuelle/homoseksuelle gutter er det heller ikke alle som liker analsex.

Lenke til kommentar

Ser for meg at dritten blir god og seig neste gång man er og rattata hvis man bruker vaselin. Hahah.

Unnskyld, dårlig humor på meg i dag.

 

 

Men det er nok ikke noe farlig å bruke vaselin, men den er så fet at det ikke vil gi samme effekt som ved glidemiddel, enten vannbasert eller olje, her syns jeg det er litt smak og behag.

Fås kjøpt via nett, og de aller aller fleste stedene sender i en anonym forpakning og det står som oftes ikke en gang f.eks sexshop på avsender en gang hvis du bestiller derfra.

Endret av Flaskepost
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Vaselin har en fuktighetsgivende effekt. Mange venninner av meg har funnet ut at vaselin fungerer ypperlig som lepomade. Jeg har også prøvd det en gang, og leppene mine var kjempefete i et døgn. Tenk deg hvordan det da er å bruke masse vaselin i rumpa og gni det godt inn i huden. For ikke å snakke om på penis om man ikke bruker kondom (vaselin etser seg visstnok gjennom kondomer også).

 

Jeg snakker (heldigvis?) ikke fra egen erfaring ang. vaselin, men ordentlig glidemiddel som fåes kjøpt på apotek/Kondomeriet anbefales. :)

Det er vanlig å bare vaske seg etter det, ikke prøvd selv men hvis det blir fet etter sexen kan du vel bare bruke såpe og vaske rompestumpen din.

 

Hehe, prøv å vaske bort fett som allerede er trukket inn i huden, du. :p

Lenke til kommentar

Vaselin går vel til nød, dersom man ikke har annet. En annen nødløsning er smør. Olivenolje anbefales ikke der bak.

 

Men, som nevnt av andre her, egnede glidemidler er mye bedre.

 

Hvis smerte er et problem, bør man gi seg selv bedre tid (eller la være). Bruke fingrene og "varme opp" og vide ut litt der bak først mens man smører. Dersom man er på utkikk etter bedøvelse kan man bruke Xylocain salve eller flaske. Fåes reseptfritt på apoteket og smøres på huden. Fungerer vedlig bra på brannsår etter brennesle og brennmaneter også. Slike smertestillende midler som smøres på huden har jo også den effekten at penis blir litt mindre følsom og han kanskje kan klare å holde ut lengre.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Vaselin er det bare å holde seg unna, funker bra med fleste typer glidemiddel, det trenger heller ikke være noe spesiell anal glidemiddel.

 

Om sex ikke hadde vært "tabu", hadde de fleste ikke hatt noe problemer med å kjøpe hjelpemidler, men det kan vi takke organiserte religioner for... :realmad:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...