emva Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Her er 2 gameplay videoer av Prototype (uten lyd, aner ikke hvorfor) http://www.gamersyde.com/game_1354_en.html Te sammen e di på goe 14 minutter. Ser absoulutt ut som noe å glede seg til! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Uhyre lovende! Videre finpuss med fokus på mer variasjon (biler, mennesker etc) og ikke minst forbedret AI så blir dette et garantert kjøp på lanseringsdagen. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ser rått ut! Gleder meg stort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Håper de jobber med det spillet et halvt år til minst. Vet ikke hvorfor, så bare ikke halvferdig ut. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Håper de jobber med det spillet et halvt år til minst.Vet ikke hvorfor, så bare ikke halvferdig ut. Release er i September, så ja.. ett halvt år til Lenke til kommentar
emva Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Det man såg av gameplayet var en 6 måneder gammel versjon av spillet, tror at de har forbedret litt av alt på den tia... Ellers gleder jeg meg til å få høre litt mer av historien. En fanside jeg kom over ligger på: www.prototypegame.org (nokså dårlig enda siden den er en ren kopi av wikipedias artikkel) Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Så lenge jeg ikke får noen Crackdown 2 så er dette det spillet jeg ser mest frem til. Også ganske betryggende at dette lages av folka bak Hulk ultimate destruction. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå