tsghost Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 PCn min er altfor treg i oppstart i forhold til det den skal være. Kan oppleve å vente i over en time fra jeg trykker på knappen til jeg er inne i wondows, andre ganger kommer jeg meg ikke inn i windows engang. Når jeg først kommer inn, er det bare å slå av igjen, for det går så sinnsykt tregt! Har også prøvd å reinstallere windows. da stoppet den opp på slutten (39 minutter igjen greia), og brukte 2 timer før det sto 38 minutter igjen. Noen som har noen idé om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 høres ut som en hardware feil, kansje ram, last ned memtest86+ det du antagelig vil ha er: "Pre-Compiled Bootable ISO (.zip)" når du har lastet ned den, pakker du den ut, (zip) og brenner ut iso fila med "burn image to disk" fungsjonen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Har bytta ut ram, men det samme skjer igjen. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hadde lignede problem med min IBM GXL-75? disk når den begynte og "dø", fikk spm om og sette i "diskett" med boot media... Tror eg ville funnet et analyseprogram fra produsenten av disken og kjørt det. Mitt havari på "ferdigmaskin" resulterte først i retur av komplett maskin og reload av Window$, når maskina begynte og bruke laang tid på oppstarten et par mnd. seinere, henta eg analyseprogram og analyserte disken og den var "bad". Fikk meg ny disk og sendte den dårlige i retur med utskrift fra analysen - de diskene blei berømt for og ryke tidlig Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Har nettopp testa med en annen HDD, akkurat det samme skjedde (dette er en ubrukt HDD) Lenke til kommentar
marsvo666 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Har nettopp testa med en annen HDD, akkurat det samme skjedde (dette er en ubrukt HDD) Hva slags spec er det på pcen? Mvh Marius Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Spec finner du i denne handlekurven: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=70795. Kanskje verdt å nevne at jeg har prøvd med annen ram, strømforsyning, og HDD. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Boot trykk f8 flere ganger,velg sikkerhetmodus. Like treg her? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Nå har jeg ikke den pcn ved meg for øyeblikket, men mener å huske jeg har prøvd det før, og akkurat det samme skjedde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå