Bone Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Heisann! Har en sånn GamerTag til Xbox360`n min (se signatur), og lurte på om det finnes noe slik til PS3? Takker Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Du har en PSN ID, som er nicket ditt for ps3. Er ennå ikke noen "gamerscore" osv, men vi ser jo at accomplishments begynner å komme i spillene, så det er fullt mulig det er på vei. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Som du ser i de fleste signaturer i Sony-delen av forumet har vi en "PSN ID" (Playstation Network ID). Denne fungerer såvidt jeg vet akkurat som på Live. Edit: For sen, ja. Endret 29. februar 2008 av frostbitten Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Takker! Men, tror kanskje jeg forklarte meg litt dårlig... jeg tenkte vel mer på om man kunne lage en sånn "profilside" (slik som linken i signaturen min til Xbox360), hvor man kunne se hvilke spill man spilte, har spilt mest, osv.. ? Lenke til kommentar
keungz Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 For øyeblikket finnes det ikke noe slikt som er automatisert i alle fall. Man kan bruke http://www.tripletags.com/, men man må selv stå for oppdateringene, d.v.s. legge inn spill manuelt, sortere de, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå