pikamikaa Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei. Jeg liker filmer som Fragile, The Skeleton Key, The Grudge, ++ .. Ikke sånne med masse blod. Men sånne man blir livredde av. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Skumleste film dere har sett? Tips til skrekkfilm Gode/nye - Skrekk, horror, grøsser. Grøsser film som fåregår i skog? Skrekk film til telt tur Leter etter skumle filmer Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Takk. Flere tips? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Fant du ikke nok i trådene linket til over:)? Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Nei.. Var lissom ikke de type filmene jeg spørte etter.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Da anbefaler jeg El Orfanato (The Orphanage). Har ikke vært så nervevrak siden The Ring. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 The Eye er ikke så veldig bra, men skummel er den 1408 er bra men ikke spesielt skummel i mine øyne Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Den koreanske filmen Into The Mirror er temmelig ekkel til tider, men ikke så blodig. Bare vær forberedt på en rar film, mildt sagt. Ellers har vi den japanske filmen Shutter, men personlig har jeg sett for mange filmer til å finne den skremmende. Det ble litt for forutsigbart for min del, men jeg har hørt mye bra om den fra andre som har sett mindre grøssere. Tror den er kommet i amerikansk versjon, men hva så? Dark Water (den japanske) er også meget bra. Ellers er det jo One Missed Call, også japansk. Styr unna de amerikanske versjonene. Og du har vel sett den japanske The Ring (Ringu?) Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Flere tips? Lignende som The Grudge, The Ring, Skeleton Key ++ Sånne som man skvetter av Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Selv om dette ikke er helt min type sjanger, så syntest jeg "The Descent" var ganske god i forhold til de andre nyere filmer av samme sjanger. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Den koreanske filmen Into The Mirror er temmelig ekkel til tider, men ikke så blodig. Bare vær forberedt på en rar film, mildt sagt. Ellers har vi den japanske filmen Shutter, men personlig har jeg sett for mange filmer til å finne den skremmende. Det ble litt for forutsigbart for min del, men jeg har hørt mye bra om den fra andre som har sett mindre grøssere. Tror den er kommet i amerikansk versjon, men hva så? Dark Water (den japanske) er også meget bra. Ellers er det jo One Missed Call, også japansk. Styr unna de amerikanske versjonene. Og du har vel sett den japanske The Ring (Ringu?) Shutter er fra Thailand Men ellers må jeg si at den er en av de skumleste jeg har sett... Endret 31. mai 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå