cecskom Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Har sittet å utforske Adobe litt, det var jo litt gøy.... Tok et bilde i kjelleren i dag, la inn meg selv og litt rød farge.... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Skummelt og tøft Ser bra ut Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 For meg ble fokusen heeelt feil. Personen er uklar, og bakgrunnen er klar. Prøv å skifte på dette, at personen er klar, så kan det fort blir bedre. Lenke til kommentar
cecskom Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 For meg ble fokusen heeelt feil. Personen er uklar, og bakgrunnen er klar. Prøv å skifte på dette, at personen er klar, så kan det fort blir bedre. Bilde av meg er uklart fra før, det er tatt med et kompakt kamera i fjor, Kjellerbilder tok jeg igår,men går det ann å få det skarpere ved bruk av adobe? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Da jeg leste tittelen så jeg for med op på en lekeplass med de ansatte i adobe.. Lenke til kommentar
cecskom Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Da jeg leste tittelen så jeg for med op på en lekeplass med de ansatte i adobe.. Kan jo hende det har forekommet å...... hvem vet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå