Gjest Guest_TS_* Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei lurte på om noen har opplevd noe lignende. Har vært litt småsyk en stund og våknet i natt med veldig rød hud og en helt sinnsyk kløe. Startet litt på armene, men spredte seg til resten av kroppen - ikke ansiktet. Litt"prikkete" noen plasser, som myggstikk, og bare rødt og irritert andre steder. Jeg tok en varm dusj og gikk å la meg igjen. På morgenen var det borte. Er ikke allergisk mot noe som jeg vet om i alle fall. Vil det komme tilbake? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei. Det kan være en insektsbit. Hvis den kommer tilbake, vennligst ta et bilde. Da kan vi si mer om hva det er. vaio Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei. Det kan være en insektsbit. Hvis den kommer tilbake, vennligst ta et bilde. Da kan vi si mer om hva det er. vaio Blir litt vanskelig å ta bilde siden det gikk vekk av seg selv. Insektsbit? Er ikke det litt uasannsynlig i Norge midt på vinteren? Jeg bor i Nordland. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 :hmmm: Loper? Trelus? Si meg, kom de rett etter dusjen? vaio Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 :hmmm: Loper? Trelus? Si meg, kom de rett etter dusjen? vaio Nei før. Jeg våknet av at det klødde. Gikk så og tok en dusj og la meg til å sove igjen. Om morgenen var alt borte. Jeg "forsket" litt på internet selv - lurer på om det kanskje kan ha vært elveblest eller no Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 lurer på om det kanskje kan ha vært elveblest eller no Ikke dumt den der.. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Tatt paracet eller lignende kvelden før? Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Tatt paracet eller lignende kvelden før? Nope. Men har snakket litt med min sykepleiertante. hun mente det mest sannsynlig var en forkjølelse som hadde slått den ut. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Elveblestlignende symptomer (rød hud, blemmer, kløe eller svie) kan utløses av alt fra allergiske reaksjoner til følelsesmessig stress. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Elveblestlignende symptomer (rød hud, blemmer, kløe eller svie) kan utløses av alt fra allergiske reaksjoner til følelsesmessig stress. eller forkjølelse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå