danilovic Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Åssen får jeg lagd en NTFS partisjon uten PM? *grønn når det gjelder partisjonering* *grønn når det gjelder mye..* Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Det kan gjøres i Diskmanager i Windows 2000, Kontrolpanel - Administasjons verktøy -Datamaskinbehandling - Diskmanager. En annen måte er å høyreklikke på en partisjon og velge NTFS når du skal formatere. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg kan vel ikke høyreklikke etter en formatering? Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Vel, regner med at du skal kjøre Win2k eller WinXP siden du skal ha NTFS. Ikke bekjymre deg, kjør igang installasjonen og 2k eller XP spør deg om filformat underveis, du svarer og vips saken er biff. Om du skal bruke dualboot med et annet FAT/FAT32 OS så husk å opprette egen partisjon for NTFS OS`et. Jeg har tre, en for W98 (FAT32), en for XP (NTFS) og en for filer, spill, programmer og annet fellessøl (FAT32) Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå