Eirik89flo Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Noen som vet noen gode scooterspill jeg kan kjøpe? Eller kanskje noen som kommer snart? har så lyst på et scooterspill der man kan steile, klatre i fjell. Med andre ord et som er litt relistisk. Mvh Eirik Mener Snøscooter:P Endret 29. februar 2008 av Eirik89flo Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Det er spill med snøscooter du vil ha ? Scooter: Scooter: Edit: . . . Endret 29. februar 2008 av k-orm Lenke til kommentar
Eirik89flo Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Det er spill med snøscooter du vil ha ? Scooter: Scooter: Snøscooter:P Skal skrive det litt klarere i tråden=) Lenke til kommentar
Eirik89flo Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hvorfor i F*** ble den andre tråden min slettet? dobbelpost? jeg la ut en som lignet på denne. Men den andre var i Sony! for jeg vil ha et spill til enten ps2 eller til pc. Skal jeg da spørre her på pc-forumet etter ps2-spill? når kanskje noen på ps2-forumet vet av et! forlanger et svar!! gjerne av b-real som stengte den andre tråden! Endret 29. februar 2008 av Eirik89flo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Spør i generelt delen av forumet Eller be denne tråden om å bli flyttet dit. Lenke til kommentar
slez Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ski-doo xteam er nokk det beste scooterspillet, det er ganske bra. Finnes også et yamaha spiller, men husker ikke akkurat nå hva det heter. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 forlanger et svar!!gjerne av b-real som stengte den andre tråden! Send en melding (PM) til b-real så får du svar. Du kan med fordel også lese igjennom Forumets retningslinjer og nettikette. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 forlanger et svar!! gjerne av b-real som stengte den andre tråden! Du kan forlange hva du vil, men du eier ingenting på dette forumet.. Moderator kan slette det han mener er unødvendig, eller ses på som dobbelpost. Lenke til kommentar
Eirik89flo Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 forlanger et svar!! gjerne av b-real som stengte den andre tråden! Du kan forlange hva du vil, men du eier ingenting på dette forumet.. Moderator kan slette det han mener er unødvendig, eller ses på som dobbelpost. Da kan han jo gjerne begrunne det! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 forlanger et svar!! gjerne av b-real som stengte den andre tråden! Du kan forlange hva du vil, men du eier ingenting på dette forumet.. Moderator kan slette det han mener er unødvendig, eller ses på som dobbelpost. Da kan han jo gjerne begrunne det! Det vil du nok kunne få svar på hvis du sender han en PM. Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) arrrgh... noen av dere er så jævli dumme dette er ikke en tråd hvor vi krever svar på hvor for tråder blir stengt! dette er ment som er tråd hvor noen får vite hvor hvilke SCOOTERSPILL ikk som finnes. jeg gjentar IKKE en tråd om hvorfor tråder blir sletter eller stengt eller hva dere nå kaller det! IDIOTER, jeg blir kvalm av hvor dumme noen er! BTW. er det bare og lage en sytete tråd om det! Endret 19. desember 2008 av Hooper1004 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå