Gå til innhold

[LØST] Kollektivtrafikk - Østlandet

Gjest Slettet+1374861

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1374861

Jeg kan ganske raskt slå fast at jeg omtrent ikke finner meg rundt hovedstaden i det heletatt. Forøvrig har jeg nå i nær fremtid blitt nødt til det, og lurer da på en del ting om å komme seg frem i området.

Prøvde å finne ut hva jeg må betale for å komme meg rundt der nede, og enkeltturer var greit, men månedskort og slikt fant jeg ikke noe om.

Jeg skulle gjerne komt meg fra Moss til Lysaker, hovedsaklig med tog, og lurer da på om jeg må betale for flere månedskort eller ha mange overganger og lignende. Letet litt på trafikanten.no og nsb.no men fant ikke noe serlig av interesse. Finnes det ett kort for det området jeg skal bevege meg i, og isåfall, hva koster noe slikt?

Tar gjerne direktelinker til en side der månedskort priser for interessante områder finnes også! All hjelp er velkommen.

(Ja dette emnet overlappet både "samfunn", "forbruker" og "motor" men jeg fant ingen kategori for kollektivtrafikk..)

Endret av Slettet+1374861
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet det finnes månedskort som gjelder for både Oslo og Akershus, men da mister du jo den første delen av reisen, så jeg regner med at et månedskort fra NSB er det greieste, jeg har selv ikke prøvd det, men slik jeg har forstått det så må man si til NSB at man skal ha månedskort fra Moss til Lysaker og så gir dem deg en pris for det, så prøv å ring dem, send epost eller dukk opp personlig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

Husker ikke nøyaktig, men 1150-1200 en plass. Er vandt til mye høyere priser for mindre områder, så det var definitivt overkommelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...