L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Gleder meg til dette kommer. Så morsomt ut. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Var litt skeptisk, men den videoen var genial. Gleder meg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Dice mister all form for nytenkning og kreativitet, så de lager en tegneserie-versjon av BF1942, som stjeler fra TF2? Jaja, kan jo alltids bli morsomt. Jeg har ikke noe mot et mer "lekent" look. BF2 gikk jeg lei av alt for fort. Kanskje det er dette som skal til. EDIT: Etter å ha sett traileren trekker jeg meg tilbake til et mørkt hjørne og skammer meg dypt. Endret 29. februar 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Om det er kopiert fra TF2 eller ikek kan jeg ikek si jeg bryr meg så mye om, enten er det gøy ellers så er det ikke gøy, tror ikke det blir mindre gøy bare fordi jeg liker TF2 og begge har "tegneseriegrafikk". Det er jo gratis, så blir vel å sjekke det ut. AtW Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Dice mister all form for nytenkning og kreativitet, så de lager en tegneserie-versjon av BF1942, som stjeler fra TF2? Jaja, kan jo alltids bli morsomt. Jeg har ikke noe mot et mer "lekent" look. BF2 gikk jeg lei av alt for fort. Kanskje det er dette som skal til. EDIT: Etter å ha sett traileren trekker jeg meg tilbake til et mørkt hjørne og skammer meg dypt. Kan ingen ha tegneserie grafikk siden Team Fortress har det da mener du? Grafikken i Call of Duty, Battlefield og en rekke moderne krigføringspill er jo temmelig like, de benytter alle 3D og det hele ser på sånn måte veldig likt ut. Mangler de totalt nytenkning og stjeler fra hver andre da eller? Endret 29. februar 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg synes dette argumentet med at Dice kopierer Team Fortress 2-stilen blir for dumt. Det er ingen som kan vite om dette faktisk stemmer bortsett fra dem selv. Og når det er sagt så er jo ikke akkurat TF2 det eneste spillet med tegneserie-grafikk. Langt derifra faktisk. Valve har da ikke copyright på skytespill med tegneserie-grafikk vel? Nei, trodde ikke det. At Dice sliter med nytenkning og er tom for ideer kan forsåvidt være. Men faktum er at Battlefield Heroes virker som et usannsynlig morsomt, og ikke minst gratis, spill. Og som de selv sa er dette et sideprosjekt i BF-serien. Når neste Battlefield-spillet kommer er det ikke usannsynlig at det bringer med seg en rekke fine nye funksjoner. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ser ganske morsomt ut, tror nok dette blir en slager på lan Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ser ganske morsomt ut, tror nok dette blir en slager på lan Om det bare blir mulig å spille det via nettsiden, så vet jeg ikke helt hvordan det fungerer på LAN. Virker jo som spillet automatisk ut ifra dine statistikker plasserer deg inn på forskjellige spill Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Åja.. Trodde man f.eks kunne leie en server folkene på lanet kunne gå inn på. Men utfra det du sier så går jo ikke det, så da ble jo mitt ønske ødelagt Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Dice mister all form for nytenkning og kreativitet, så de lager en tegneserie-versjon av BF1942, som stjeler fra TF2? Jaja, kan jo alltids bli morsomt. Jeg har ikke noe mot et mer "lekent" look. BF2 gikk jeg lei av alt for fort. Kanskje det er dette som skal til. EDIT: Etter å ha sett traileren trekker jeg meg tilbake til et mørkt hjørne og skammer meg dypt. Kan ingen ha tegneserie grafikk siden Team Fortress har det da mener du? Grafikken i Call of Duty, Battlefield og en rekke moderne krigføringspill er jo temmelig like, de benytter alle 3D og det hele ser på sånn måte veldig likt ut. Mangler de totalt nytenkning og stjeler fra hver andre da eller? Poenget er at TF2 nylig kom ut, og til tross for at den karikerte stilen var kontroversiell før spillet kom, ble det en uhorvelig suksess. Da er det lett å tro at DICE kom på dette for å tjene penger på en mulig "bølge", slik som mange andre utviklere prøvde å hive seg på bølgen da det første BF kom ut. Når BF: Heroes blir annonsert rett etter at TF2 har blitt en stor suksess, så er det lett å tro dette. Men nå er jo BF: Heroes gratis, så en burde ikke klage over at de "prøver å tjene penger på andres ideer". Snorre, nei selvfølgelig trenger de ikke rettigheter på å bruke en slik type grafikk, men du skjønner da hva jeg mener? Da BF'42 kom ut, kom det raskt ut en haug med kloner som prøvde å tjene penger på BF's suksess-oppskrift. Söldner, Joint Ops og Star Wars: Battlefront er bare noen av mange kloner som prøvde seg. I og med at BF med årene har begynt å miste litt kreativitet, var det lett for meg å tro at de bare prøvde å tjene penger på en ny mulig bølge som TF2 har startet. Jeg hadde ikke sett traileren, og visste ikke at spillet var gratis. Derfor trodde jeg at de bare prøvde å hive seg på "karikert-bølgen". TF2 er forøvrig ikke det første spillet med karikert grafikk - men det er blant de første som faktisk fikk suksess med denne typen grafikk. Ser ganske morsomt ut, tror nok dette blir en slager på lan Om det bare blir mulig å spille det via nettsiden, så vet jeg ikke helt hvordan det fungerer på LAN. Virker jo som spillet automatisk ut ifra dine statistikker plasserer deg inn på forskjellige spill Hvem sier at man skal spille det via nettsiden? Slik jeg har forstått det, laster man ned klienten fra sidene, og installerer spillet med den. Tror ikke en nettside klarer å kjøre et spill med såpass god grafikk. Endret 2. mars 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 @ Hr. Jenssen Joda, jeg forstår forsåvidt hva du mener. Det er ikke helt bort i natten å tro at Dice hopper på noe som kan bli en bølge (skytespill med tegneserie-grafikk), men dette kan man jo ikke si noe sikkert om uansett. Og joa, jeg husker jo godt hvordan det kom en rekke BF1942-kloner etter Dice sin suksess med nevnte spill. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ser ganske morsomt ut, tror nok dette blir en slager på lan Om det bare blir mulig å spille det via nettsiden, så vet jeg ikke helt hvordan det fungerer på LAN. Virker jo som spillet automatisk ut ifra dine statistikker plasserer deg inn på forskjellige spill Neinei. Du trykker Play Now, og da laster den ned Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg tror at dette er veldig smart. Jeg vet ikke hvor mye de asiatiske firmaene tjener på spill som GunZ og liknende, men de blir veldig populære ihvertfall. Er jo alltid gøy å ha et spill som alle kan spille siden det er lave specs og ikke koster noe. Traileren var genial også. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 eller abandonware som Wolfenstein ET. Wolf ET er vel ikke akkuratt abandonware, da det alltid var gratis. Flott spill, og veldig artig i multi forresten. Endelig er serien tilbake ved gamle røtter, snakker da om codename eagle. For de med peiling..... Codename Eagle var bare UTROLIG morsomt på LAN. Husker enda da en kamerat i tanks greide å skyte ned en annen kompis som stupbombet ham i et fly (med tanksens "kanon")! Har det faktisk ståendei hyllen, orginalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg