Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Strenge foreldre mtp drkking og være ute

Anbefalte innlegg

Hehe, her er det jo helt skeiv fordeling av foreldre :)

Selv kan jeg feste hvor enn jeg vil så lenge jeg sier sånn ca. hvor jeg drar, og at jeg kommer hjem..... merk "at jeg kommer hjem" :)

På toppen av det hele er jeg også den karen som lett kunne endt opp på stasjonen en sen lørdagskveld, og dette er foreldra mine fullt klar over.

Det morsomme det er jo at jeg aldri ER ute å fester, så da spiller "restriksjonene" liten rolle.

Bare spør foreldra dine hva de gjorde når de var unge. Kan love deg at de har gjort ting du aldri hadde drømt om.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sier hun, ''trenger du penger til brus?'' -''Æææ, neida, går bra.''

Off-Topic: Jeg hadde nok sagt ja og brukt pengene på drikke.

On-Topic: Får lov til å drikke av mor og far. Men de liker det ikke tror jeg. Er 15 år.

Lenke til kommentar

Har det litt slik selv! hutt 17 men strenge foreldre.

Mor: drukket litt i ung alder men sluttet før hun ble 18.

Far drakk lite som ung og drikker nå bare litt lettøl + vin en gang i blandt for kos. .

Jeg var nylig på klasse tur til york hvor det ble en del drikking på meg (første gang meget full)

det kom da fram i en samtale om alkohol at jeg hadde smakt sprit utblandet da jeg var i england. de ble nesten sinte og det ble en lang og tens samtale.

De legger opp strategier om hvordam man kan leke full på fest og at man ikke trenger og drikke.

Det og drikke sprit og bli full er helt vandalisme hos dem. .

De kommer med utsagt som : om du drikker deg full og spyr her hjemme skal du jammen meg sitte og vakse til det er skinnende rent etter deg. o.l .

Tror ikke dette kommer til og bli ett problem neste gang jeg skal drikke siden jeg satser på og sove borte til neste dag. .

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Jeg er en gutt på snart 16 år, har komt hjem full 1 gang hoss moren min. De vet jeg drikker og vet at alle venne mine gjør det. Etter en helg da moren min ikke var hjemme var jeg hoss faren min og sa at jeg skulle sove over hoss en kompis. Jeg var ute og mamma fant ut av at jeg hadde vært inne i huset hennes og tatt litt drikke. Nå får jeg ikke lov til å være ute etter klokken 9!!!!! hver dag til jeg blir 18!!! Er dette i det hele tatt lov. Jeg er så sur på mamma men vet ikke om jeg ska slikke ræv eller være en ass mot henne. Plis si at noen har noe som helst tanker om dette, gjerne ring ***** for å snakke med dragen. Takk

Endret av Hårek
Slettet telefonnummer.
Lenke til kommentar

Jeg er en gutt på snart 16 år, har komt hjem full 1 gang hoss moren min. De vet jeg drikker og vet at alle venne mine gjør det. Etter en helg da moren min ikke var hjemme var jeg hoss faren min og sa at jeg skulle sove over hoss en kompis. Jeg var ute og mamma fant ut av at jeg hadde vært inne i huset hennes og tatt litt drikke. Nå får jeg ikke lov til å være ute etter klokken 9!!!!! hver dag til jeg blir 18!!! Er dette i det hele tatt lov. Jeg er så sur på mamma men vet ikke om jeg ska slikke ræv eller være en ass mot henne. Plis si at noen har noe som helst tanker om dette, gjerne ring ***** for å snakke med dragen. Takk

Lov din mor at du blant annet skal lære å skrive "hos" riktig heretter, så kanskje du får være ute til lengre enn kl 9 likevel etter hvert. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...