Gabriel Shear Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 har en WD 80 GB som master og satt nettopp i en WD 200 GB som slave. Korleis installera eg den? Kass program trenge eg? Korleis skal eg fikse det med 137 GB grensa i XP som alle snakka om? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Den har ikke komt opp som en stasjon.. Hva skal jeg gjør da? Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 høyre museknapp på min datamaskin... Behandle/Manage så til diskbehandler, høyreklikk på den og lag en ny partisjon... Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Control Panel --> Administrative Tools --> Computer Management --> Storage --> Disk Management Her finner du de forskjellige diskene og du kan formatere/partisjonere... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Last ned "Data Lifeguard" fra http://support.wdc.com/download/ Bare pass på å velg riktig disk som skal formateres. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 OK.. takk skal dere ha.. Men det står at HD'en er bare på 128 GB.. Hva gjør jeg for å fikse det? Det er jo den limit greiene i XP? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Oppdaterte til SP1 og da fikk jeg 186,26 GB.. Er dette riktig? (husker ikke rekneregelen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå