cecskom Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Har hatt kameraet mitt i to dager nå, men ikke kommet meg ut.... det klør i fingrene.... Men gikk på jakt i huset i dag, å knipset i vei... dog ikke noen ble noe særlig Men kunne tenkt meg å lært å redigert bildene, som jeg jeg tok i dag... Jeg har Adobe Photoshop CS3, noen tips på hvordan jeg kan gjøre ting? Men her er mine to bilder tatt i dag.... Fyr løs!! Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Litt mørke syntes jeg Lenke til kommentar
cecskom Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Litt mørke syntes jeg Men hvordan få de lysere??? Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Motivene er OK nok, men jobb med stativ for å få de skarpere I tillegg er fokuset på fisken feil, finn riktig fokuspunkt evt kjøre litt mindre blenderåpning. Photoshop kan gjøre bildene lysere ved hjelp av curves, men jobb først med å gjøre utgangspunktet best mulig Lenke til kommentar
cecskom Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Motivene er OK nok, men jobb med stativ for å få de skarpereI tillegg er fokuset på fisken feil, finn riktig fokuspunkt evt kjøre litt mindre blenderåpning. Photoshop kan gjøre bildene lysere ved hjelp av curves, men jobb først med å gjøre utgangspunktet best mulig Helt ærlig så kan jeg ikke med det blende greiern ennå... så det er standar instillinger på dette bildet, men håper å få det til snart, og stille inn manuelt.... hmmm... kansje kjøpe stativ... Lenke til kommentar
andreash Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Motivene er OK nok, men jobb med stativ for å få de skarpereI tillegg er fokuset på fisken feil, finn riktig fokuspunkt evt kjøre litt mindre blenderåpning. Photoshop kan gjøre bildene lysere ved hjelp av curves, men jobb først med å gjøre utgangspunktet best mulig Helt ærlig så kan jeg ikke med det blende greiern ennå... så det er standar instillinger på dette bildet, men håper å få det til snart, og stille inn manuelt.... hmmm... kansje kjøpe stativ... Last ned fotokompendiet som ligger som link her på akam. Den er grei å starte med å lære ut i fra. Andreas Lenke til kommentar
cecskom Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Motivene er OK nok, men jobb med stativ for å få de skarpereI tillegg er fokuset på fisken feil, finn riktig fokuspunkt evt kjøre litt mindre blenderåpning. Photoshop kan gjøre bildene lysere ved hjelp av curves, men jobb først med å gjøre utgangspunktet best mulig Helt ærlig så kan jeg ikke med det blende greiern ennå... så det er standar instillinger på dette bildet, men håper å få det til snart, og stille inn manuelt.... hmmm... kansje kjøpe stativ... Last ned fotokompendiet som ligger som link her på akam. Den er grei å starte med å lære ut i fra. Andreas Det er gjort... har begynt å lese i den å. Men det kan bli fort mye info på en gang, men skla på fotokurs i april da, det blir sikker gøy!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå