Ewik Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Hei. Jeg lurer på litt forskjellige ting om hovedkort. F.eks: La oss si at et billig og et dyrt hovedkort kjører med de samme komponenetene (skjermkort, cpu osv...) Kan det billige skjermkortet yte like bra som det dyre hvis f.eks begge kortene har en maks databus hastighet på 1333 MHz? Eller er det andre ting enn bare maks databus hastigheter som ligger til rette for hvor godt hovedkortene presterer i forhold til hverandre? Og hvordan er billige hovedkort når man skal clocke cpu og annet hardware sammenlignet med dyrere hovedkort? Er veldig interesert i å få vite hva som er viktig å se etter når man skal kjøpe et bra hovedkort til gaming. Endret 28. februar 2008 av Ewik Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 hva som er at bra hovedkort kommer jo veldig ann på hva du skal bruke maskinen til, prisklasse, og om du skal overklokke... personlig kjøper jeg alltid hovedkort til mellom 1500- og 2000 kroner, av den enkle grunn at jeg har hatt mye trøbbel med billige kort. Lenke til kommentar
Ewik Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) hva som er at bra hovedkort kommer jo veldig ann på hva du skal bruke maskinen til, prisklasse, og om du skal overklokke...personlig kjøper jeg alltid hovedkort til mellom 1500- og 2000 kroner, av den enkle grunn at jeg har hatt mye trøbbel med billige kort. Var litt utydelig på det med bruksområde... Tenkte mest for spilling egentlig Endret 28. februar 2008 av Ewik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå