black_sheep Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Hei Lurte på om det var mulig å montere f.eks en Pioneer navi i denne bilen, Audi a4 1.8T 2005. 2-din eller 1-din? Endret 28. februar 2008 av black_sheep Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 noen som vet om jeg bare kan smelle inn en 1-din spiller her? eller er det 2-din? Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 1 din kan settes inn men da trenger du en "ring" rundt for blir litt sprik rundt Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 1 din kan settes inn men da trenger du en "ring" rundt for blir litt sprik rundt Okey, med "ring". Er det en sånn her da eller?: Ramme Så eksempelvis, den ramma + en avic x3 går fint ? Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 mente ramme ja;) skal nok gå bra dt Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Du får plass til Dobbel-din i den ja. Du trenger ramme til Dobbel-din, dobbel-din klimakontroll og adapter. Du trenger selvfølgelig også enheten (RNS-E). Den koster 34000kr ny på møller, men du finner den på ebay til rundt 5000kr. Det står mye om ettermontering av denne på nettet. Velger du å montere f.eks en Pioneer spiller, trenger du bare Ramme og ny klimakontroll. Pioneer AVIC-HD3BT skal også støtte can-bus, sånn at du får opp info i FIS. Endret 3. mars 2008 av Rs125 Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 velger han 1 din slipper du å fomle med klima kontrollen Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Yes, 2-dins funker dårlig da jeg har audi concert og ikke symphony(?). Så blir veldig trøblete med 2-dins har jeg funnet ut. Selv om dette helt klart hadde vært best. Så da får det bli en avic-x3. Men da med den ramma så skal det være en grei jobb da? Supert med svar, thanks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå