Kake24 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Noen som kan anbefale et bra trådløst nettverkskort? Jeg har en DIR-655 ruter. Endret 28. februar 2008 av Kake24 Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 skal du bare sette det opp som en pc ? eller er det i et nettverk , routern der støtter jo 300mbps så kan jo godt kjøpe et kort som støtter det , leste liten review av dlink kortet med 300mbps støtte, virket ikke som et godt kort , pga driver problemer , men har jo kanskje kommet en løsning på dette , ta en titt i prisguiden! finn et med gode antenner,, long range Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg skal bare sette det opp som en PC. Jeg har sett litt i prisguiden, men jeg er veldig usikker på hvilket jeg bør velge. Kortet fra dlink har jeg ikke så lyst til å kjøpe pga alt det negative jeg har lest om det. Har du en link til en side som har testet en del nettverkskort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå