SirAmp Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 redigert? ser ikke riktig ut Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Dette er ikke redigert så vidt jeg vet nei. 100% ekte. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvorfor ser det ikke ekte ut? Motoren ligger forand så det er jo der tyngden ligger. Så den stillingen der er jo "naturlig" for og si det slik. Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 *bilde* Feil spor? Jeg klarte å gjøre nesten nøyaktig det samme med postbilen da jeg jobbet i posten! Bra å se at det er flere klønete postbud. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Så shoop ut, ja. Kantene er så "tydelige" rundt postbilen, og lysforholdene er forskjellige fra bilen til bakgrunnen. Dessuten kan det se ut som om at størrelsesforholdet/vinklingen på bilen ikke stemmer helt. Historien bak bildet? Lenke til kommentar
Raines Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Så shoop ut, ja. Kantene er så "tydelige" rundt postbilen, og lysforholdene er forskjellige fra bilen til bakgrunnen. Dessuten kan det se ut som om at størrelsesforholdet/vinklingen på bilen ikke stemmer helt. Historien bak bildet? Ser ut til at fjæringa på det bakerste hjulet viser at det ikke er kontakt mellom bakken. hvordan forklarer du det? eller er det også god "shopping" ? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er da ikke det vanskeligste inngrepet å flytte hjulet litt nedover for så å fylle på med svart (noe man ser er gjordt hvis du zoomer inn). Dessuten kan man se langs kanten av bilen at kantene er utvaska (spesielt under bilen, mellom hjula). Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Synes faktisk det såg ganske så ekte ut, men post slikt i humor kategorien. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Man kan se den sølve bilen gjennom vinduene i postbilen. Tror det er veldig vanskelig å få til en slik gjennomsiktig effekt. Så dette bildet er ekte vil jeg tro. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Man kan se den sølve bilen gjennom vinduene i postbilen. Tror det er veldig vanskelig å få til en slik gjennomsiktig effekt. Så dette bildet er ekte vil jeg tro. Ah, merka ikke det. Med mindre trådstarter er en gud med PS, har jeg driti på draget. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Og se på mellomrommet mellom hjulbuen og hjulet foran, med så mye vekt lagret på det området burde hjulbuen og hjulet nesten være nær hverandre, og nå ser det mer eller mindre vanlig ut. Min konklusjon: REDIGERT Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nooo, hvor er det der hen? Vi(bertel O steen) Får inn såååå utrolig mange Posten biler, kræsja på alle mulige og minst tenkelige måter. Helt utrolig hva de posten folka gjør med bilene. Et raskt eksempel. Får ordre hvor det står: Girspak løsnet under litt hard akselerasjon(giring). Hmm, tenkte jeg, sikkert noe feil med girspaken. Men neida, føreren hadde klart og rive av Girspaken, da han skulle putte den KJAPT i 2. gir. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det ser bare ikke riktig ut spør du meg. Noe er falskt. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Posten skal fram. Men at en firehjulstrekker henger slik, er nok helt normalt. Det spørs om ikke alle bilder i hodet er "SHOPPET" på han som mener dette.. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hahaha, bildet er ikke fake. Faren min jobber i Posten med å forebygge skader og stuff, han viste meg et bilde fra den stasjonen med akkurat den ulykken der. Bilen var ute på skinnene. ^^ Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Aprop dette med postbiler på avveie, her foe rnoen uker siden, da jeg var på tur hjem fra skola stod det en post bil i grøfta. Busssjoføren stoppet og 3-4 stykker gikk ut for å hjelpe. Da vi (endelig) hadde klart å få postbilen opp av grøfta, den kjørte vidre og 100 meter legre borte var resultatet: Les mer her Postbil på avveie Edit: skrivefeil. Endret 3. mars 2008 av Atzz Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Kan ikke skjønne meg på de som synes det ser manipulert ut. Det ser i mine øyne 100% ekte ut og jeg må si at det var bra gjort av postbuden ved tanke på at det er god plass på perongen! Kanskje det er vanlig hos posten å ta snarveier via jernbanelinja, siden posten alltid skal fram? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nooo, hvor er det der hen?Står på skiltet på stasjonsbygninga: Reimegrend (som ligg i Raundalen i Voss kommune). Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Grunnen til at det er utvasket er gjerne fordi bildet er ganske kraftig komprimert. Holder en knapp på "ekte", vektfordeling og slikt kan forklares med at bilen hviler på kanten på perrongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå