Gå til innhold

Postbil på avveie?

Notfree

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så shoop ut, ja.

Kantene er så "tydelige" rundt postbilen, og lysforholdene er forskjellige fra bilen til bakgrunnen.

Dessuten kan det se ut som om at størrelsesforholdet/vinklingen på bilen ikke stemmer helt.

Historien bak bildet?

Ser ut til at fjæringa på det bakerste hjulet viser at det ikke er kontakt mellom bakken. hvordan forklarer du det? eller er det også god "shopping" ? :)

Lenke til kommentar

Nooo, hvor er det der hen?

Vi(bertel O steen) Får inn såååå utrolig mange Posten biler, kræsja på alle mulige og minst tenkelige måter. Helt utrolig hva de posten folka gjør med bilene.

Et raskt eksempel. Får ordre hvor det står: Girspak løsnet under litt hard akselerasjon(giring).

Hmm, tenkte jeg, sikkert noe feil med girspaken. Men neida, føreren hadde klart og rive av Girspaken, da han skulle putte den KJAPT i 2. gir.

:dribble:

Lenke til kommentar

Aprop dette med postbiler på avveie, her foe rnoen uker siden, da jeg var på tur hjem fra skola stod det en post bil i grøfta. Busssjoføren stoppet og 3-4 stykker gikk ut for å hjelpe. Da vi (endelig) hadde klart å få postbilen opp av grøfta, den kjørte vidre og 100 meter legre borte var resultatet:

Postbil_p__siden_111673g.jpg

Les mer her Postbil på avveie

Edit: skrivefeil.

Endret av Atzz
Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne meg på de som synes det ser manipulert ut. Det ser i mine øyne 100% ekte ut og jeg må si at det var bra gjort av postbuden ved tanke på at det er god plass på perongen! Kanskje det er vanlig hos posten å ta snarveier via jernbanelinja, siden posten alltid skal fram?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...