thrice Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Fortid er fortid og du har ikke gjort noe galt. Jeg hadde holdt kjeft. Personlig har jeg liten interesse av å vite om kjæresten min sitt tidligere sexliv. Det er han og meg som gjelder, ikke han og andre. Sier meg enig der, Det var tross alt ikke noe mer enn at hun hadde sovet over hos deg når sex-episoden kjenner. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Du ville vel ikke kjørte den splitter nye Lamborginien din inn i en fjellvegg når du ikke vet om du har kasko som dekker det, vil du vel? Lenke til kommentar
AjaMaja Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 La det ligge. Om noen år har dette ingen betydnig, og fortiden din er ikke hennes, men din. Fremtiden din derimot, den er deres, og der er det nøsvendig å dele alt (eller i hvert fall det meste). MEN, hvis du sprekker og bare MÅ fortelle henne det, da bør hun ikke ta det ille opp, dere var jo tross alt ikke sammen på det tidspunktet, og det var hun som fikk deg til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå